بیانیه هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان بیانیه

بیانیه هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

سازمان نظام مهندسی ساختمان با شروع به کار هشتمین دوره هیئت مدیره در مهر ماه نود و هفت پای در بیست و هشتمین سال حیات خود میگذارد. حرفه مهندسی نوین کشور نزدیک به یک سوم از عمر نود ساله خود را با این سازمان گذرانده، با فراز و فرودهای آن همراه بوده و توفیق و شکستهای آن را با خوشحالی یا نگرانی تعقیب کرده، ولی هیچ گاه مقدرات خود را از سرنوشت این سازمان جدا ندانسته است.

کد خبر: 970509015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مرداد ۹۷ - ۵:۳۸ ب.ظ

به نام خدا
بیانیه
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، سازمان نظام مهندسی ساختمان با شروع به کار هشتمین دوره هیئت مدیره در مهر ماه نود و هفت پای در بیست و هشتمین سال حیات خود میگذارد. حرفه مهندسی نوین کشور نزدیک به یک سوم از عمر نود ساله خود را با این سازمان گذرانده، با فراز و فرودهای آن همراه بوده و توفیق و شکستهای آن را با خوشحالی یا نگرانی تعقیب کرده، ولی هیچ گاه مقدرات خود را از سرنوشت این سازمان جدا ندانسته است.

بیانیه هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان

بیانیه هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان

بیانیه هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات  مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

اگر نظام مهندسی نبود هیچ تشکل بدیل دیگری قادر نبود کلیه مهندسان را بدون هر گونه تبعیض در مجامع و سایر تجمعات و مناسبتهای حرفه ای گرد هم آورد تا آزادانه به بیان نظرات و ایده ها و پیشنهادهای خود به پردازند و از برایند آراء آنها برای ترسیم خطوط اصلی حرکت حرفه مهندسی به سمت آینده ای ارتقاء یافته تر سود جوید و از این طریق علاوه بر والایش حرفه مهندسی به شتاب توسعه کشور بیفزاید. کار ویژه اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان، به مثابه سازمان تخصصی خود تنظیم گر، بهسازی مستمر استاندارد های کیفی حرفه مهندسی، جلوگیری از مداخله اشخاص بدون صلاحیت علمی، تخصصی یا اخلاقی در حرفه و دادن اطمینان و امنیت خاطر به مردم و دولت نسبت بدرستی خدمات مهندسی تخصصی ای که به آنها داده میشود، است. بقای حرفه مهندسی و بالندگی آن درگروی اعتماد ملت و نمایندگانش در دولت و مجلس به درستکاری و صلاحیت فنی و علمی جامعه مهندسی است. تا مهندسی نتواند به جامعه و نمایندگانش اثبات کند که خدماتی که عرضه میکند از بهترین استاندارد های رایج در جهان توسعه یافته برخوردار است و تا صداقت و اعتماد پذیری حداکثری خود را در عرصه عمل به اثبات نرساند، هیچ قانون، آئین نامه و شیوه نامه ای نمیتواند از قلمروی حرفه ما نگاهبانی کند. البته مهندسان خوشنام کشور در این آزمون سربلند هستند. یکی از این آزمونگاهها انتخاب ارکان مدیریتی سازمان و حساس ترین آنها انتخاب اعضای هیئت مدیره های سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها است. مشارکت وسیع تر اعضای سازمان در انتخابات به انتخاب با صلاحیت تر ها کمک میکند و این امکان را بوجود می آورد که منتخبان مهندسان را با تقریب قابل قبولی منتخب کل اعضاء فرض کرد. معیار های ما برای انتخاب نمایندگانمان در هیئت مدیره در انتخابات مهرماه این پیام را به جامعه و دولت و گروههای ذینفع متقاضی خدمات مهندسی میدهد که ما چقدر برای حرفه خود احترام قائلیم، تا چه اندازه بالندگی سازمانمان برایمان مهم است و کسانی را که بعنوان سخنگوی
حرفه معرفی کرده ایم از چه ویژگیهای برجسته ای برخوردارند، تا چه اندازه به تأمین متوازن منافع جامعه و مهندسان پای بندند و از چه درجه وثاقتی برخوردار هستند. ما به سازمانمان نیاز داریم و سازمان ما به ما. سازمان خود را دریابیم .

بیانیه هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان

نیمه اول مهرماه سال جاری جلوه همبستگی مهندسان را توأم با شور و متانت به نمایش بگذاریم .
هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مرداد ۹۷
1109 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0