گرداوری گزارشی از اختلافات وزارت راه و سازمان نظام مهندسی ریاست کمیسیون عمران مجلس

گرداوری گزارشی از اختلافات وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

ریاست کمیسیون عمران مجلس، از گرداوری گزارشی از اختلافات سازمان نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی خبر داد و بیان کرد: ۳ شنبه این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت می گردد.

کد خبر: 970507009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ مرداد ۹۷ - ۲:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست کمیسیون عمران مجلس، از گرداوری گزارشی از اختلافات سازمان نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی خبر داد و بیان کرد: ۳ شنبه این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت می گردد.

گرداوری گزارشی از اختلافات وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

گرداوری گزارشی از اختلافات وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

گرداوری گزارشی از اختلافات وزارت راه و  سازمان نظام مهندسی/ گزارش در صحن قرائت می گردد

محمدرضا رضایی ، از تهیه گزارشی در باره اختلافات وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس خبر داد و اظهار داشت: این گزارش ۳ شنبه نهم مردادماه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
وی با عنوان این که طبق نظر کمیسیون عمران مجلس بخش نامه های صادر شده از طرف وزارت راه و شهرسازی در بسیاری از حوزه ها خلاف قانون تلقی شده است، تصریح کرد: یکی از مواردی که مورد نقد کمیسیون عمران است بخش نامه وزارت راه وشهرسازی در مورد نظام ارجاع بوده است.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: کمیسیون عمران مجلس معتقد است که باید نظام مهندسی بعنوان واسط و نظاره گر برای افزایش کیفیت ساختمانها حضور داشته باشد.

گرداوری گزارشی از اختلافات وزارت راه و سازمان نظام مهندسی

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این گزارش در حال حاضر به هیات رئیسه ارجاع شده و در نخستین فرصت قرائت خواهد شد.

منبع : فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مرداد ۹۷
1305 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0