ضرورت توجه به کشت فراسرزمینی در بحران آبی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان

ضرورت توجه به کشت فراسرزمینی در بحران آبی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان بیان کرد: باید در شرایط بحران آبی به کشت‌ فراسرزمینی توجه گردد .

کد خبر: 970506008 تاریخ انتشار: شنبه ۶ مرداد ۹۷ - ۹:۱۹ ب.ظ

کبه گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان زنجان بیان کرد: باید در شرایط بحران آبی به کشت‌ فراسرزمینی توجه گردد .

ضرورت توجه به کشت فراسرزمینی در بحران آبی

ضرورت توجه به کشت فراسرزمینی در بحران آبی

ضرورت توجه به کشت فراسرزمینی در  بحران آبی

محمدباقر آقاجانلو در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار گردید، با عنوان این که در حال حاضر این سازمان ۳۴۰۹ عضو حقیقی و صد و چهل و شش عضو حقوقی دارد، ادامه داد: تلاش در جهت ارتقای سطح دانش، حفظ پایداری محیط زیست و دستیابی به توسعه پایدار، ساماندهی امر اشتغال و منابع طبیعی و کمک به صادرات خدمات کشاورزی و … از اهداف این سازمان است .
وی با اشاره به مشکلات این سازمان، تصریح کرد: صدور مجوز یکی از معیارهای بهبود فضای کسب و کار و سهولت این امر است که سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع‌طبیعی در صدور مجوزهایی از قبیل مجوز آب مشکلاتی‌ را دارد .
این مسئول تصریح کرد: عدم تخصیص آب جدید به پروژه‌ها از جمله مشکلاتی است که این سازمان ‌با آن روبرو است بهمین علت پیشنهاد می‌ شود تخصیص آب از محل پروانه ‌های ابطال ‌شده برای واحدهای اولویت‌ دار تولیدی انجام‌ گردد .

ضرورت توجه به کشت فراسرزمینی در بحران آبی

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع‌طبیعی استان زنجان، یادآور شد: قابل ذکر است که طولانی بودن روند اداری تامین آب برای طرح‌ های واجد شرایط  مشکلی است که وجود دارد بهمین علت پیشنهاد می‌ شود که روند پرونده‌ های ارجاع‌ شده به کمیسیون ‌ها و کمیته‌ های مستقر در شرکت آب‌ منطقه‌ای سرعت یابد .
آقاجانلو خاطرنشان کرد: مقابله با بحران آب، ورود آب مجازی به کشور، کنترل مصرف منابع‌ طبیعی، ایجاد اشتغال، کاهش قیمت تمام‌شده و … از علل ضرورت توجه به کشت فرا سرزمینی است؛ چراکه با وجود بحران ‌های آبی در جهان، در آینده شاهد مشکل در تامین مواد غذایی خواهیم بود.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مرداد ۹۷
846 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0