دایر شدن نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف فرماندار خواف

دایر شدن نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف

فرماندار خواف از افتتاح و استقرار دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف با حضور دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن با حضور معاون معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و رییس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی خبر داد.

کد خبر: 970504002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ مرداد ۹۷ - ۶:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرماندار خواف از افتتاح و استقرار دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف با حضور دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن با حضور معاون معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و رییس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی خبر داد.

دایر شدن نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف

دایر شدن نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف

نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان  خواف دایر گردید

محمد رضا پهلوان نژاد _ فرماندار شهرستان خواف گفت: با پیگیریهای متعدد انجام شده در چهار سال گذشته از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توسط فرمانداری و نماینده مردم شهرستانهای خواف روشتخوار در مجلس شورای اسلامی و موافقت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن کشور، امروز شاهد افتتاح نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف هستیم .
پهلوان نژاد با عنوان توضیحاتی در مورد وضعیت فعالیتهای معدنی در شهرستان در قبل از سال نود و دو و پس از آن تاکید کرد که با توجه به اقدامات انجام شده در سالیان اخیر شاهد شفافیت و قانونمند شدن هر چه بیش تر اینگونه فعالیتها در شهرستان میباشیم.
وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور مستمر مسئولان فنی در محل معادن، از سازمان نظام مهندسی معدن خواست که بر انجام این امر مهم که خود سبب پیشگیری از برخی مشکلات و حوادث در معادن می شود نظارت مداوم داشته باشند.

دایر شدن نمایندگی نظام مهندسی معدن در شهرستان خواف

لازم به ذکر است نمایندگی خواف در استان بعد از گناباد و سبزوار سومین دفتر نمایندگی شهرستانها می باشد و بعد از این اعضای سازمان نظام مهندسی و فعالان بخش معدن در شهرستانهای خواف، رشتخوار ، تایباد  و باخرز میتوانند جهت اخذ خدمات به این نمایندگی مراجعه نمایند.

منبع : خواف نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مرداد ۹۷
2006 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0