حضور موفق دستگاههای امدادی قزوین در زمین لرزه کرمانشاه استاندار قزوین بیان کرد

حضور موفق دستگاههای امدادی قزوین در زمین لرزه کرمانشاه

دستگاههای خدماتی و امداد و نجات از جمله هلال احمر، بنیاد مسکن، نظام مهندسی، راه و شهرسازی، شهرداری تشکلهای مردمی، صاحبان صنایع، جهاد کشاورزی، اصناف و مردم قزوین بعد از وقوع زمین لرزه سال نود و شش کرمانشاه حضوری شایسته و موفق در امر کمک رسانی به مردم آن استان داشتند.

کد خبر: 970420018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ - ۴:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار قزوین بیان کرد: دستگاههای خدماتی و امداد و نجات از جمله هلال احمر، بنیاد مسکن، نظام مهندسی، راه و شهرسازی، شهرداری تشکلهای مردمی، صاحبان صنایع، جهاد کشاورزی، اصناف و مردم قزوین بعد از وقوع زمین لرزه سال نود و شش کرمانشاه حضوری شایسته و موفق در امر کمک رسانی به مردم آن استان داشتند.

حضور موفق دستگاههای امدادی قزوین در زمین لرزه کرمانشاه

حضور موفق دستگاههای امدادی قزوین در زمین لرزه کرمانشاه

دستگاههای امدادی قزوین در زمین لرزه کرمانشاه حضوری  موفق داشتند

عبدالمحمد زاهدی در حاشیه سفر ۱ روزه خود به کرمانشاه جهت افتتاح پانصد و سی و پنج واحد مسکونی احداث شده از طرف بنیاد مسکن قزوین، تصریح کرد: قزوین بعنوان یکی از استانهای معین بازسازی در گیلانغرب، کار ساخت ۳ هزار و سیصد واحد مسکونی را بلافاصله بعد از زلزله شروع کرد.
به گفته زاهدی، مردم قزوین بعد از زمین لرزه کرمانشاه صد و چهل میلیارد ریال کمک نقدی به حادثه دیدگان این واقعه کردند.
استاندار قزوین ادامه داد: حجم گسترده عملیات آواربرداری، تسطیح و ساخت بناهای آسیب دیده در دویست و نه روستا و دو شهرستان گیلانغرب بهمراه تامین مصالح مورد نیاز و تعیین پیمانکاران شاخص از طرف بنیاد مسکن قزوین کاری بزرگ بود.
وی خاطر نشان ساخت: در بازدید از مناطق زلزله زده و گفتگو با حادثه دیدگان، افزایش سرسام آور قیمت مصالح ساختمانی سبب نگرانی آنها، بخصوص پیمانکاران را فرآهم آورده بود که امیدوار هستیم در این رابطه از طرف مرکز تصمیمات لازمی برای سرعت بخشیدن به کارها، صورت گیرد.
استاندار قزوین ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته از طرف کارشناسان بنیاد مسکن قزوین، تعهدات ما در قبال کارهای انجام شده براساس برنامه ها پیش رفته و امیدوار هستیم با حجم کارهای پیش رو بتوانیم تا پایان سال به کلیه تعهدات خود عمل کنیم.

حضور موفق دستگاههای امدادی قزوین در زمین لرزه کرمانشاه

زاهدی بمنظور افتتاح، بازدید از روند بازسازیها و پیشرفت فیزیکی واحدهای آسیب دیده ۴ شنبه بهمراه هیاتی از جمله معاونت امور هماهنگی عمرانی و مدیریت بحران استان به گیلانغرب سفر کرده است.
زلزله ای به بزرگی ۷٫۳ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۶ دقیقه شامگاه بیست و یکم آبان ماه سال نود و شش در یازده کیلومتری بخش ازگله و سی و دو کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه را به لرزه درآورد.
منبع : خبرگزاری اقتصادی ایران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۷
911 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0