عضویت چهارصد نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین بیان داشت:

عضویت چهارصد نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین

اسداله محمود خانی عنوان کرد: هم اکنون چهارصد نفر در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکترا و در گرایشهای مختلف عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین هستند.

کد خبر: 970414002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ تیر ۹۷ - ۱۲:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، اسداله محمود خانی عنوان کرد: هم اکنون چهارصد نفر در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکترا و در گرایشهای مختلف عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین هستند.

عضویت چهارصد نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین

عضویت چهارصد نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین

چهارصد نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین  عضو هستند

وی، ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ای در بخش کشاورزی و دامداری به بهره برداران و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان در این بخش را از جمله اهداف سازمان نظام مهندسی کشاورزی دانست و اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی از سال هشتاد در کشور تاسیس و فعالیت این نظام به شکل رسمی آغاز گردید.
محمود خانی ادامه داد: در شهرستان خمین سازمان نظام مهندسی از سال هشتاد و چهار تاسیس شد و هم اکنون دارای چهارصد نفر عضو مرد و زن در مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکترا در گرایشهای مختلف رشته کشاورزی از جمله زراعت و باغبانی، آب و خاک، اقتصاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، صنایع چوبی، تبدیلی و غذایی، علوم دامی و… است.
وی، با اشاره به مزایای عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی تصریح کرد: افرادی که عضو سازمان مهندسی شوند، سابقه کاری محسوب گردیده و در بخش جذب و اشتغال اولویت دارند؛ در حال حاضر هر نوع استخدام در دستگاههای مرتبط با کشاورزی توسط سازمان نظام مهندسی انجام می گردد.

عضویت چهارصد نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی خمین

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی شهرستان خمین، صدور مجوز فعالیت در بخشهای گلخانه، شیلات، دام و طیور، تشکیل پرونده های آبیاری تحت فشار، آبخیزداری، صدور گواهی مستثنیات و نقشه برداری اراضی و حدود آن و تهیه طرحهای توجیهی فنی و اقتصادی را بعهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی دانست و خاطر نشان ساخت: فعالیت شرکتهای فنی و مهندسی که کار توزیع کود و ریزمغذی ها و نهاده های بخش کشاورزی و بیمه محصولات کشاورزی، نظارت بر روش کشت، داشت و برداشت، تغییر الگوی کشت و مصرف بهینه آب در کشاورزی و افزایش تولید و بهره وری را بعهده دارند، توسط اعضای نظام مهندسی کشاورزی انجام می گردد.
محمود خانی یاد آور شد: با توجه به اینکه در گذشته بهره برداران از خدمات رایگان توسط دولت در بخش کشاورزی بهره می ‌بردند، هم اکنون تمایل به پرداخت هزینه برای نظارت و مشاوره توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی را ندارند و در این زمینه معترض هستند. هم چنین برخی ادارات نیز همکاری لازم با نظام مهندسی را نداشته و این موارد از مهم ترین مشکلات است.

منبع : خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ تیر ۹۷
1094 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0