گزارش برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت و مهندسی سیلاب ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

گروه تخصصی نقشه‌برداری ۳ بند برای تصویب در اجلاس بیست‌ و یکم را عنوان کرد

گروه تخصصی نقشه‌برداری ۳ بند برای تصویب در اجلاس بیست‌ و یکم را عنوان کرد «علی طوماری» ریاست گروه تخصصی نقشه ‌برداری و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در مورد گروه تخصصی نقشه‌ برداری در ساختمان نظام مهندسی برگزار گردید، اظهار داشت: پیش از هر اجلاسی گروه‌ های تخصصی، نشست هایی تشکیل می ‌دهند و به بحث و بررسی در مورد عملکرد خود در سالی که گذشت می‌ پردازند.

کد خبر: 970410013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷ - ۳:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گروه تخصصی نقشه‌برداری ۳ بند برای تصویب در اجلاس بیست‌ و یکم را عنوان کرد «علی طوماری» ریاست گروه تخصصی نقشه ‌برداری و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در مورد گروه تخصصی نقشه‌ برداری در ساختمان نظام مهندسی برگزار گردید، اظهار داشت: پیش از هر اجلاسی گروه‌ های تخصصی، نشست هایی تشکیل می ‌دهند و به بحث و بررسی در مورد عملکرد خود در سالی که گذشت می‌ پردازند.

گروه تخصصی نقشه‌برداری ۳ بند برای تصویب در اجلاس بیست‌ و یکم

گروه تخصصی نقشه‌برداری ۳ بند برای تصویب در اجلاس بیست‌ و یکم

گروه تخصصی نقشه‌برداری ۳ بند برای تصویب  در اجلاس  بیست‌ و یکم را عنوان کرد

رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این نشست ها هم‌ چنین مشکلات، انتقادات و پیشنهادات اعضای گروه بیان و بررسی می گردد و در صورت توافق و تصویب هیأت عمومی در قطع نامه درج گردد.
طوماری یاد آور شد: در این نشست در نتیجه اطلاع از عملکرد استان ‌ها، در مورد مشکلاتشان به بحث و بررسی پرداختیم. هم‌ چنین در مورد کارکرد های گروه تخصصی شورای مرکزی پیشنهادات مفیدی دریافت گردید.


وی خاطر نشان ساخت: در این گروه ۳ بند را برای درج در قطع نامه پایانی اجلاس بیست‌ و یکم آماده کرده‌ایم تا به هیأت عمومی ارائه کنیم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۷
1395 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0