در این دوره به آشتی و تعامل سازنده نیازمندیم نایب ‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی بیان کرد

در این دوره به آشتی و تعامل سازنده نیازمندیم

در این دوره به آشتی و تعامل سازنده نیازمندیم «علی‌رضا معتمدنیا» با اشاره به ابلاغیه‌ های اخیر وزیر راه و شهرسازی، عنوان داشت: این ابلاغیه ‌ها و همچنین موضوع شیوه ‌نامه می‌ تواند بحث ‌های حاشیه‌ای در اجلاس بیست‌ و یکم ایجاد کند و همین موضوع، سبب تمایز اجلاس بیست‌ و یکم از سال ‌‌های قبل است.

کد خبر: 970409006 تاریخ انتشار: شنبه ۹ تیر ۹۷ - ۱:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،نایب ‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: در این دوره به آشتی و تعامل سازنده نیازمندیم «علی‌رضا معتمدنیا» با اشاره به ابلاغیه‌ های اخیر وزیر راه و شهرسازی، عنوان داشت: این ابلاغیه ‌ها و همچنین موضوع شیوه ‌نامه می‌ تواند بحث ‌های حاشیه‌ای در اجلاس بیست‌ و یکم ایجاد کند و همین موضوع، سبب تمایز اجلاس بیست‌ و یکم از سال ‌‌های قبل است.

در این دوره به آشتی و تعامل سازنده نیازمندیم

در این دوره به آشتی و تعامل سازنده نیازمندیم

در این دوره به آشتی و تعامل سازنده  نیازمندیم

نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی در نگاه به آینده سازمان نظام مهندسی ادامه داد: شواهد نشان می ‌دهد که وضعیت خوبی پیش روی ما نیست! چرا که تعامل سازنده‌ ای میان سازمان نظام مهندسی، وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت کشور وجود ندارد و نوعی تقابل میان آن ‌ها حاکم است؛ در جاییکه تقابل وجود دارد هم مشکلات براحتی حل نمی ‌ گردد؛ بنظر می ‎رسد به یک آشتی و تعامل سازنده در این میان نیازمند هستیم و تنها در این صورت می‌ توان شاهد اتفاق‌ های خوب بود. وی تصریح کرد: من امیدوار بودم زمانیکه این موضوعات در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان گردید از طریق نمایندگان مجلس حل گردد؛ ولی متأسفانه در آن ‌جا هم مشکلات حل نشد با این حال معتقد هستم شاید با میانجی‌گری یکی از بزرگان و یا از طریق نهاد ریاست جمهوری این مشکلات برطرف گردد. وی با ابراز گلایه نسبت به صحبت‌ هایی که در چند ماه اخیر و از طریق تریبون‌ های رسمی در مورد هیأت‌ مدیره‌های سازمان نظام مهندسی منتشر شده بود،

در این دوره به آشتی و تعامل سازنده نیازمندیم

خاطر نشان کرد: ما صادقانه در منسبی که قرار داریم به مردم و کشور خدمت کرده‌ایم ولی در رسانه ملی عنوان کردند که سازمان‌ های نظام مهندسی چنین و چنان! در صورتیکه تخلف در یک استان را نباید به دیگر مهندسان در تمامی نقاط کشور تعمیم داد؛ این، مردم را هم بی‌اعتماد کرده و گمان می ‌کنند که سازمان نظام مهندسی در تمام سطوح، تخلف می ‌کند، در صورتیکه مطمئناً چنین نیست.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۹۷
770 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0