باید به جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی

باید به جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم

رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی، درباره این اجلاس بیان کرد: اجلاس بیست و یکم شورای مرکزی نظام مهندسی نخستین اجلاس در دهه سوم برگزاری این اجلاس ‌هاست و دو دهه از عمر آن میگذرد. با توجه به این موضوع باید این ‌بار حتما نگاهی به دو دهه برگزاری این اجلاس داشته باشیم و ببینیم چه نقاط ضعف و قوتی داشته ‌ایم، به راهبرد و استراتژی مناسبی که در آن هم حقوق شهروندی رعایت گردیده باشد و هم حقوق جامعه مهندسی کشور، دست پیدا کنیم.

کد خبر: 970406006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ - ۱۱:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی، درباره این اجلاس بیان کرد: اجلاس بیست و یکم شورای مرکزی نظام مهندسی نخستین اجلاس در دهه سوم برگزاری این اجلاس ‌هاست و دو دهه از عمر آن میگذرد. با توجه به این موضوع باید این ‌بار حتما نگاهی به دو دهه برگزاری این اجلاس داشته باشیم و ببینیم چه نقاط ضعف و قوتی داشته ‌ایم، به راهبرد و استراتژی مناسبی که در آن هم حقوق شهروندی رعایت گردیده باشد و هم حقوق جامعه مهندسی کشور، دست پیدا کنیم.

باید به جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم

باید به جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم

باید به جامعه مهندسی  پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم

علی اکبر رمضانی دبیر اجلاس بیست و یکم هیات عمومی، با اشاره به پیشرفت ‌های چشم گیر صنعت ساخت ‌و ساز در کشورهای توسعه‌ یافته، اظهار داشت: بسیار مهم است بتوانیم خود را با جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن که در سطح دنیا روز به‌ روز در حال پیشرفت و تولید علم است تطبیق داده و حرف‌ های جدیدی در حوزه مهندسی ساختمان داشته باشیم. انتظارمان اینست که بعد از برگزاری اجلاس بیست و یکم، هم شورای مرکزی و هم مقامات عالی‌ رتبه دولتی که در این گردهمایی شرکت دارند نگاه جامعه مهندسی را به سمتی سوق دهند که همگرایی در حوزه مهندسی با تکنولوژی ‌های جدید بیش تر شده و شاهد پیشرفت ‌های خوب و محسوسی در حیطه مهندسی ساختمان باشیم.

باید به جامعه مهندسی پیشرفته و مدرن دنیا دست یابیم

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: باید در سرعت، کیفیت، هزینه و همچنین در بحث انرژی، حرف ‌های جدیدی در حوزه مهندسی ساختمان داشته باشیم و امیدوار هستم این اجلاس برای نظام مهندسی کشور پربار بوده و نتایج آن را بزودی و با فاصله کوتاهی بعد از اجلاس ببینیم.

منبع:سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۷
701 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0