فعالیتهای شیلات شتاب دهنده رونق اقتصادی شهرستان قشم رونق اقتصادی شهرستان قشم

فعالیتهای شیلات شتاب دهنده رونق اقتصادی شهرستان قشم

در جلسه ای که با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان، فرماندار شهرستان قشم، ریاست نظام مهندسی منابع طبیعی و کشاورزی هرمزگان و ریاست اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستان های شیلات هرمزگان برگزار شد از فعالیتهای شیلاتی بعنوان شتاب دهنده رونق اقتصادی و توسعه در شهرستان قشم عنوان شد.

کد خبر: 970403001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ تیر ۹۷ - ۹:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور,در جلسه ای که با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان، فرماندار شهرستان قشم، ریاست نظام مهندسی منابع طبیعی و کشاورزی هرمزگان و ریاست اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستان های شیلات هرمزگان برگزار شد از فعالیتهای شیلاتی بعنوان شتاب دهنده رونق اقتصادی و توسعه در شهرستان قشم عنوان شد.

فعالیتهای شیلات شتاب دهنده رونق اقتصادی شهرستان قشم

فعالیتهای شیلات شتاب دهنده رونق اقتصادی شهرستان قشم

فعالیتهای شیلات شتاب دهنده رونق اقتصادی  شهرستان قشم

سید پرویز محبی با عنوان این که دولت تدبیر و امید فضای مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری در کشور فراهم کرده، بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در راستای سیاستهای دولت نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری در مناطق آزاد بویژه قشم در حوزه تولید و پرورش ماهی در قفس، میگو و بسته بندی با محوریت صادرات دارد.
مدیر کل شیلات هرمزگان با عنوان این که شهرستان قشم بابیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت یکی ازمناطق مهم شیلاتی استان هرمزگان محسوب می شود، ادامه داد: حدود ۳۵% جمعیت شهرستان قشم از طریق شیلاتی ارتزاق مینمایند که بیانگر اهمیت فعالیتهای شیلاتی در این شهرستان است.


وی در ادامه با عنوان این که پرورش میگو از طرحهای مهم اقتصاد مقاومتی است، افزود: خوشبختانه شهرستان قشم در این راستا جز شهرستانهای پیشرو بوده است.
در ادامه فرماندار شهرستان قشم با اشاره به این که شیلات مقش مهمی در ارتزاق و اقتصاد مردم شهرستان قشم دارد، عنوان داشت: اهمیت به اقشار کم درآمد، اشتغالزایی و سرمایه گذاری با محوریت بومی، مرتفع سازی موانع تولید و سرمایه گذاری را از اهم وظایف مسئولان خواند.
لازم به ذکر است در این جلسه، طرحهای سرمایه گذاری پرورش میگو شهرستان قشم و جزایر بررسی شد.

منبع : قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۷
963 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0