خیابان و ساختمانهای همجوار برج میلاد در معرض خطر عضو مجمع نمایندگان استان تهران هشدار داد:

خیابان و ساختمانهای همجوار برج میلاد در معرض خطر

سیده فاطمه ذوالقدر با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت گودهای رها شده، بیان کرد: مشکلات سد راه گود برج میلاد رفع گردد.

کد خبر: 970402004 تاریخ انتشار: شنبه ۲ تیر ۹۷ - ۱۲:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور, سیده فاطمه ذوالقدر با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت گودهای رها شده، بیان کرد: مشکلات سد راه گود برج میلاد رفع گردد.

خیابان و ساختمانهای همجوار برج میلاد در معرض خطر

خیابان و ساختمانهای همجوار برج میلاد در معرض خطر

خیابان و ساختمانهای همجوار برج میلاد در  معرض خطر

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت گودهای رهاشده، اظهار داشت: گودهای رها شده در کنار ایجاد خطراتی برای ساختمانهای مجاور و آلودگی زیست محیطی شهر را نا زیبا می‌ کنند بنابراین باید هر چه سریعتر وضعیت شان تعیین تکلیف گردد.
وی با عنوان این که مشکلات سد راه گودهای رها شده بویژه برج میلاد باید رفع گردد، ادامه داد: طبق بند چهارده ماده پنجاه و پنج قانون شهرداری‌ ها، شهرداری‌ ها می‌ توانند بعد از بی ‌‌‌توجهی مالک با همراهی مقام قضائی اقدام به پایدارسازی گودهای رها ‌شده کنند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، پایدارسازی گود های رها شده را نیازمند تعامل و همکاری هماهنگ شهرداری و سازمان نظام مهندسی دانست و تصریح کرد: برای پیشگیری از حوادث جبران ناپذیر باید تدابیر و ساز و کار لازم اتخاذ گردد تا مخاطرات ناشی از گودبرداری ‌ها کاهش یابد.
وی با تاکید بر این که گودهای رها شده خطراتی را برای خیابانها و ساختمانهای همجوار بویژه برج میلاد ایجاد میکند، گفت: متاسفانه گودها به محلی برای تجمع معتادان کارتن خواب تبدیل شدند در این رابطه میطلبد شهرداری با ورود جدی به این موضوع مالکان را ملزم به ایمن سازی کند و اگر مالکان توانایی تعیین تکلیف آن ها را ندارند از آن ها بخواهند که آن ها را واگذار کنند.

خیابان و ساختمانهای همجوار برج میلاد در معرض خطر

این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطر نشان کرد: متاسفانه به علت ضعف نظارت بر گودها ممکن است برای شهروندان مشکلاتی را بهمراه داشته باشند.
ذوالقدر با عنوان این که استفاده از افراد متخصص در گودبرداری آسیبهای ناشی از گودبرداری را به حداقل میرساند، یاد آور شد: گودها باید هر چه سریعتر رفع خطر گردند زیرا آسیبهای ناشی از آن شهروندان را تهدید میکند.
وی خاطر نشان ساخت: مسئولان شهری در سال گذشته اظهاراتی را در مورد تعیین تکلیف وضعیت گود برج میلاد در سال نود و هفت داشتند انتظار میرود هر چه سریعتر این مهم را تحقق بخشند.
عضو مجمع نمایندگان تهران تصریح کرد: در صورت بروز خطراتی از ناحیه گودهای رها شده برای شهروندان شهرداری و مالکان باید جوابگو باشند.

منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۷
805 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0