لزوم حضور پررنگ و عالمانه جامعه مهندسی در عرصه انتخابات اطلاعیه

معرفی هیأت اجرائی و نظارت انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

طبق اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات دوره هشتم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان بدین وسیله اعلام شد

کد خبر: 970331023 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۹۷ - ۸:۲۸ ب.ظ
  1. به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان,طبق اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات دوره هشتم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان بدین وسیله اعلام شد:

معرفی هیأت اجرائی و نظارت انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی

معرفی هیأت اجرائی و نظارت انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی

هیأت اجرائی و نظارت انتخابات هیأت مدیره  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان معرفی گردیدند

«اطلاعیه»
قابل توجه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان
در اجرای قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان و آیین نامه اجرائی آن انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان امسال برگزار خواهد شد و لذا ترتیبات مربوط در زمان قانونی شروع شده است.
از آن جا که در این راستا آگاهی اعضای محترم سازمان از روند برگزاری انتخابات طبق موازین قانونی آن در جهت ایجاد اطمینان بیش تر و آمادگی لازم برای شرکت گسترده در انتخابات مفید خواهد بود، لذا موارد مربوط را به شرح زیر به اطلاع تمامی اعضای محترم سازمان استان میرساند :
با اجرأی ماده شصت و دو آئین نامه، هیأت اجرائی انتخابات هیأت مدیره سازمان استان بشرح زیر انتخاب شده اند:

معرفی هیأت اجرائی و نظارت انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی

اشرف فتحی (رئیس)، روشنک رادپور (نائب رئیس) و آزاد شاهرخی، رامین نجفی، وریا مهران، فرشاد شریفی و علی امین‌ پناه (عضو).
بموجب ماده شصت و دو آئین نامه، «وزارت راه و شهرسازی» دستگاه نظارت میباشد و دستگاه نظارت استان در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده است و شهرام ملکی (رئیس) و خسرو ویسی، مهدی حسنی، فرهاد لشکری و خالد اصلانی بعنوان اعضای دستگاه نظارت استان تعیین و معرفی شده اند.
اعلام شرایط عضویت در هیأت مدیره، تعیین مهلت قبول تقاضای نامزدی، تعیین زمان برگزاری انتخابات و دیگر مسائل مربوطه متعاقبا از طریق اطلاعیه های «هیأت اجرایی انتخابات» اعلام خواهد شد.
در پایان امید است که تمامی اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با شرکت فعال و گسترده و با رعایت کامل اخلاق حرفه‌ ای در انتخابات، وظیفه سازمانی و رسالت حرفه ‌ای خود را به انجام رسانند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۷
961 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0