حمایت از ایده‌های برتر در ساخت ‌و سازهای استان قزوین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد:

راه اندازی مرکز رشد مهندسی ساختمان قزوین

باقر جلوخانی عنوان کرد: بمنظور تجاری سازی ایده های برتر و ایجاد اشتغال پایدار به زودی مرکز رشد نظام مهندسی ساختمان قزوین راه اندازی می گردد.

کد خبر: 970331010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۹۷ - ۹:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،باقر جلوخانی عنوان کرد: بمنظور تجاری سازی ایده های برتر و ایجاد اشتغال پایدار به زودی مرکز رشد نظام مهندسی ساختمان قزوین راه اندازی می گردد.

راه اندازی مرکز رشد مهندسی ساختمان قزوین

راه اندازی مرکز رشد مهندسی ساختمان قزوین

مرکز رشد مهندسی ساختمان قزوین  راه اندازی می گردد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در آئین تجلیل از مدال آوران علمی و ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین که در سالن تبلیغات اسلامی برگزار گردید، گفت: این سازمان با داشتن بیش از ده هزار عضو متخصص نقش موثری در توسعه و عمران استان دارد و هم چنان تلاش میکند کیفی سازی ساخت و سازها طبق اصول مهندسی و فنی به خوبی صورت پذیرد.
وی اظهار داشت: تجاری سازی ایده های مهندسان برتر از اولویت های ما در این سازمان است و در این راستا با راه اندازی مرکز رشد نظام مهندسی بستر شکوفایی خلاقیت ها و حمایت از مهندسان خوش فکر فراهم شده است.
جلوخانی ادامه داد: با تجاری سازی ایده های برتر میتوانیم به اشتغال مهندسان نخبه هم کمک کنیم تا ایده ها در مسیر تولید هم قرار گیرد.
ساخت مجموعه ورزشی با ده هزار متر مساحت
جلوخانی افزود: در کنار فعالیت های تخصصی چند سالی است که در امور فرهنگی و ورزشی نیز مشارکت فعالی داریم و امیدوار هستیم با توسعه ورزش در میان مهندسان به افزایش کارآمدی و نشاط آن ها کمک کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین خاطر نشان کرد: درصدد هستیم ساخت یک مجموعه ورزشی در ده هزار مترمربع مساحت را شروع کنیم که در آن سالن ۳ هزار نفری هم پیش بینی شده که این رویکرد میتواند برای استان نیز ظرفیت خیلی خوبی در ورزش ایجاد کند.
وی گفت: چهارده کمیته ورزشی در سازمان فعال شده و شاهد استقبال خوب مهندسان عضو در فعالیت های ورزشی هستیم و امیدوار هستیم بتوانیم رشته های جدیدی را هم به این ظرفیت اضافه کنیم.
توسعه ورزش بانوان در اولویت است
جلوخانی اظهار داشت: در این سازمان هزار و هفتصد بانوی مهندس داریم که توسعه ورزش بانوان را امسال با جدیت بیش تری ادامه خواهیم داد تا سلامت رکن اصلی خانواده حفظ گردد.

راه اندازی مرکز رشد مهندسی ساختمان قزوین

وی در مورد تعرفه خدمات مهندسی هم افزود: با پیگیری های انجام شده در چند ماه آینده تعرفه خدمات مهندسی در استان قزوین مانند سایر مناطق کشور مشخص و دغدغه اعضاء در این زمینه برطرف خواهد شد.
در ادامه فاطمه حسن نائبی – معاونت اداره ورزش و جوانان استان قزوین در امور بانوان بیان کرد: چهارده رشته ورزشی در این سازمان فعال شده که خیلی ارزشمند است و باید مورد حمایت قرار گیرد تا این کار توسعه یابد.
نائبی گفت: در استان پنجاه و یک رشته ورزشی فعال است و امیدوار هستیم با ساخت مجموعه ورزشی از طرف این سازمان قدم های ارزشمندی برای سلامت مردم و کارشناسان برداشته شود.
وی یاد آور شد: دوازده ورزشکار قزوینی در تیم مهای ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا حضور دارند که برای استان افتخار آمیز است.
معاونت اداره ورزش و جوانان استان قزوین از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت هم خبرداد و افزود: نمایندگان برتر استان در هجده رشته ورزشی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
در این آئین، از مدال آوران رشته های ورزشی و نیز مدال آوران جشنواره اختراعات ژنو سوئیس شامل مدال طلا در طرح پنلهای ضربه گیر جاده ای و مدال نقره طرح بتن تصفیه کننده آبهای سطحی تجلیل شد.
در پنجاهمین مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس که اواخر فروردین ماه برگزار گردید در میان سه هزار اثر ارائه شده دو اختراع از تیم قزوین پذیرفته شد که مدالهای طلا و نقره به احمد کریمی ایده پرداز و طراح، سید صالح صادقی، امید شاه محمدی و باقر جلوخانی تعلق گرفت.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۷
802 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0