ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است

سیف الله علی نیا با با اشاره به نقش کارکنان در ارتقا جایگاه سازمان، بیان کرد: ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است.

کد خبر: 970329003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ خرداد ۹۷ - ۱۰:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  از سازمان  نظام مهندسی ساختمان  مازندران، سیف الله علی نیا با با اشاره به نقش کارکنان در ارتقا جایگاه سازمان، بیان کرد: ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است.

ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است

ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است

ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت  کارکنان است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در گردهمایی پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یک سازمان غیر دولتی تنها سازمانی است که در مجموعه فعالیتهای کشور بدون اتکا به درآمد دولتی توانسته است بخوبی در مجموعه فعالیتهای مدیریتی و نظارتی بدرخشد بگونه ای که همه دستگاههای دولتی و بخش خصوصی بوجود سازمان و کارکرد و اهمیت آن در ساخت ساختمانهای مهندسی ساز اعتقاد دارند و دستیابی به این جایگاه در گرو تلاش و همت کارکنان این مجموعه است.
علی نیا تصریح کرد: کارکنان این سازمان در بین همه دستگاههای استان از حیث تدبیر و تلاش و کارآیی شاخص هستند و مطمئنا پشتیبانی وهمراهی خانوادهها درموفقیت و پیشبرد امور کاری و شغلی نقش بسزایی داشته است.
وی با عنوان این که تولیدات و محصول این سازمان خدمات مهندسی است، افزود: کیفیت این محصول بخشی مربوط به مهندسان است که با ارائه خدمات واقعی به شهروندان تاثیر بسزایی در ارتقا کیفی خدمات دارند و بخشی دیگر مربوط به کارکنان است که با تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی و راهنمایی مناسب مراجعان، صورت میگیرد.

ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به ابلاغیه وزیر در رابطه با سازمانهای نظام مهندسی، خاطر نشان کرد: با توجه به ابلاغیه های اخیر وزارت راه و شهرسازی ، محدودیتهای درآمدی در مجموعه استانهای کشورمشکلات جدی را به وجود آورد که بسیاری از استانها مجبور به تعدیل نیرو شدند و این درحالی بود که خوشبختانه توانستیم در یک تعامل سازنده با وزارت خانه و تدبیر هیأت مدیره و هیأت رئیسه سازمان فرآیندی تعریف گردد که نگرانی متوجه همکاران ستادی و دفاتر نشود. امیدوار هستیم در ادامه هم با تعامل مناسب با مجموعه وزارت خانه و نظام مهندسی دغدغه های موجود مرتفع گردد.
علی نیا یاد آور شد: در ارتباط با موضوعات رفاهی و درمانی همه آن چه را که برای اعضای سازمان و هیأت مدیره لحاظ گردید برای مجموعه کارمندان سازمان نیز توانستیم اعمال کنیم .
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۷
837 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0