ارتقا جایگاه سازمان در گرو تلاش و همت کارکنان است ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت فرارسیدن “عید سعید فطر”

سیف الله علی نیا – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، در پیامی فرا رسیدن "عید سعید فطر" را به تمامی هم وطنان و جامعه مهندسی استان تبریک گفت.

کد خبر: 970325009 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ - ۳:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان مازندران، سیف الله علی نیا – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، در پیامی فرا رسیدن “عید سعید فطر” را به تمامی هم وطنان و جامعه مهندسی استان تبریک گفت.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان  نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران بمناسبت فرارسیدن “عید سعید فطر”

متن پیام به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
اکنون که ماه مبارک رمضان، ماه نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه به خاتمه رسید و با فرارسیدن عید سعید فطر مومنانی که توفیق بر طاعت و اطاعت، توبه و تهذیب نفس داشته و روح و جان خود را از زنگارها زدودن و جلائی مجدد دادند شادمان از این عید بزرگ هستند.
عید فطر، پایان یک ماه عبادت و بندگی و شروع یک مسیر است مسیری برای بازگشت به فطرت پاک خود و تولدی مجدد و فصلی برای شکفتن جوانه های ایمان و اخلاص است، از این روست که عید فطر در حقیقت عید فطرت است.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

بهمین مناسبت ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان میهن اسلامی به ویژه جامعه مهندسی استان مازندران، اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک عرض کرده و سلامت؛ سعادت، بهروزی و توفیقات بیش از گذشته را از درگاه خداوند متعال آرزو دارم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۷
771 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0