اقدام قابل ستایش امتناع از دریافت حق الجلسات

اقدام قابل ستایش

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، مهندس نیلوفر شاه منصوری، از دریافت حق الجلسات به دلیل وضعیت اسفبار مالی سازمان و عدم توانایی و پرداخت دیون اعضا و کارمندان سازمان خودداری کرد.

کد خبر: 970325003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ - ۹:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، مهندس نیلوفر شاه منصوری، از دریافت حق الجلسات به دلیل وضعیت اسفبار مالی سازمان و عدم توانایی و پرداخت دیون اعضا و کارمندان سازمان خودداری کرد.

اقدام قابل  ستایش

بسمه تعالی
جناب آقای مهندس اکبر ربانیفرد
رییس محترم سازمان
با سلام و احترام
مطلع گردیدم چک شماره ۶۲۷۴۴۱ مورخ ۰۸/۰۳/۱۳۹۷، بابت حق الجلسات هیات مدیره صادر گردیده است. اما همان گونه که سابقا نیز به استحضار شما بزرگواران رسانده ام با توجه به وضعیت اسف بار مالی سازمان که یادگار مدیریت گذشته است و نیز عدم توانایی پرداخت دیون اعضاء محترم و کارمندان شریف سازمان که از وظایف کنونی هیات مدیره می باشد، اینجانب در راستای احترام به حقوق همکاران گرانمی و حمایت از حقوق پرسنل خدوم سازمان بر خود واجب دانستم که در حال حاضر از دریافت حق الزحنمه امتناع نموده و سایر اعضا محترم هیات مدیره خصوصا ریاست محترم نیز پیشنهاد می نمایم تا رفع معضل موجود، از دریافت حق الزحمه های متعلقه خودداری نمایند. همچنین در جایگاه عضو کوچک هیات مدیره و با کمال احترام، توصیه می کنم وضعیت نا به سامان سازمان را جدی گرفته و در برهه ای که هیلات مدیره از پرداخت دیون خود به اعضاء پرداخت حداقل حقوق و مزایا به پرسنل عاجز شده اقدامات خود را صرفا در جایگاه خدمت به سازمان نظام مهندسی به عمل آورند.

اقدام قابل ستایش

رونوشت:
اعضای محترم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان جهت استحضار
جناب آقای یحیی ذوالفقاری مدیریت محترم منابع انسانی، مالی و پشتیبانی اعضا جهت اطلاع و اقدام لازم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

 

اقدام قابل ستایش

اقدام قابل ستایش

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۷
1062 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
1 0