تکمیل اظهار نامه مالیاتی راهنمای ارسال اظهار نامه الکترونیکی عملکرد سال 1396 مهندسین

تکمیل اظهار نامه مالیاتی

در این فایل، راهنمای کامل و دقیق تکمیل اظهار نامه الکترونیکی عملکرد اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سال 96 تشریح شده است. آخرین فرصت تکمیل این اظهار نامه پایان خرداد 97 است.

کد خبر: 970325002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ - ۹:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در این فایل، راهنمای کامل و دقیق تکمیل اظهار نامه الکترونیکی عملکرد اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان برای سال ۹۶ تشریح شده است. آخرین فرصت تکمیل این اظهار نامه پایان خرداد ۹۷ است.

تکمیل اظهار نامه مالیاتی

تکمیل اظهار نامه مالیاتی

تکمیل اظهار نامه  مالیاتی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران
مقدمه
نوشتار حاضر به منظور آموزش و اطلاع رسانی به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص آخرین اصلاحات قانون مالیاتهای مستقیم و تاثیر آن بر گروه بندی شغلی مهندسان، توضیح جزئیات تبصره ماده ۱۰۰ مشمولین آن و نحوه استفاده از تبصره مذکور برای عملکرد سال ۱۳۹۶، چگونگی ثبت نام کد اقتصادی، چگونگی اطلاع دقیق و مستند از میزان درآمد اخذ شده از سازمان بابت خدمات نظارت در سال ۱۳۹۶ و راهنمای تصویری ارائه اظهار نامه عملکرد سال ۱۳۹۶، تهیه و تالیف شده است. امید است مورد استفاده قرار گیرد.

تکمیل اظهار نامه مالیاتی

لطفا جهت اخذ راهنمایی و مشاوره مالیاتی یا ارائه پیشنهادات خود از طریق شماره تماس ۴۲۶۴۴ (مرکز تماس سازمان) یا امور مالیاتی سازمان در تماس باشید.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران
معاونت توسعه سرمایه مهندسی
امور مالیاتی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۷
1279 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 1