هیچ آسانسوری در شهرستان بروجرد استاندارد نیست ریاست نظام‌ مهندسی شهرستان بروجرد

هیچ آسانسوری در شهرستان بروجرد استاندارد نیست

کنترل کیفیت مصالح در بروجرد انجام نمی ‌شود و هیچ آسانسوری در این شهرستان استاندارد کامل را ندارد.

کد خبر: 970319011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ - ۶:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست نظام‌ مهندسی شهرستان بروجرد بیان کرد: کنترل کیفیت مصالح در بروجرد انجام نمی ‌شود و هیچ آسانسوری در این شهرستان استاندارد کامل را ندارد.

هیچ آسانسوری در شهرستان بروجرد استاندارد نیست

هیچ آسانسوری در شهرستان بروجرد استاندارد نیست

هیچ آسانسوری در شهرستان بروجرد استاندارد  نیست

عنایت اله شرفی ظهر امروز در نشست انبوه سازان شهرستان بروجرد که با اعضای شورای شهر برگزار گردید، گفت: متأسفانه در بروجرد کنترل کیفیت مصالح انجام نمی ‌شود و قاطعانه اعلام می ‌کنم هیچ آسانسوری در این شهر استاندارد کامل را ندارد.
شرفی گفت: اگر ملکی ثبت رایانه‌ ای و در سیستم ثبت‌ نشده باشد بازرسی نخواهد شد بنابراین برای گرفتن استاندارد لازم است مالک ثبت ملک کند، آن دسته از مالکین که ملکشان بازرسی نگردد و استاندارد نگیرند پایانکار به آن‌ ها داده نمی ‌شود.
وی ادامه داد: امیدوار هستم کارها اصولی و طبق ضوابط و استانداردهای لازم پیش برود، مشکلات زیاد است و با یک یا دو نشست حل نمی گردد.
رئیس نظام ‌مهندسی شهرستان بروجرد عنوان داشت: انتخاب ناظر اختیاری است و هرکس می ‌تواند ناظر ساختمانش را خودش انتخاب کند، باید کار قانونی پیش برود تا میزان عرضه و تقاضا بالا برود؛ نظام ‌مهندسی، شهرداری و استاندار بدنبال تسهیلاتی برای ایجاد ساخت‌ و ساز‌است.

هیچ آسانسوری در شهرستان بروجرد استاندارد نیست

منیری خاطر نشان ساخت: یک سازنده برای ساخت یک بنا باید به‌ طور متوسط چند روز و چند مرحله به ادارات مختلف رفته تا موافقت ‌نامه‌ های اصولی خود را امضا و دریافت کند این سیکل کاری گاه به دو ماه هم کشیده می ‌شود که قول می ‌دهم تمام کاغذ بازی‌ ها و بروکراسی‌ ها را به کم ترین زمان ممکن برسانیم، هم چنین هرگونه نقشه از جانب نظام‌ مهندسی به ‌صورت رایگان انجام گردد تا بحث هزینه ‌های اضافی برای سازنده کم تر گردد و از هم‌ اکنون انجمن خیرین مهندس را ساماندهی خواهیم کرد.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ خرداد ۹۷
859 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0