ناچیز بودن هزینه خدمات مهندسی در مقایسه با پیامدهای مثبت و ایجاد امنیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

اجرایی شدن بازرسی ایمنی قدمی بلند در جهت ایجاد اشتغال جدید برای مهندسان است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به اجرایی شدن طرح به کار گیری بازرس ایمنی در کارگاههای ساختمانی بیان کرد: اجرایی شدن بازرسی ایمنی قدمی بلند در جهت ایجاد اشتغال جدید برای مهندسان است.

کد خبر: 970317002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ خرداد ۹۷ - ۱۱:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به اجرایی شدن طرح به کار گیری بازرس ایمنی در کارگاههای ساختمانی بیان کرد: اجرایی شدن بازرسی ایمنی قدمی بلند در جهت ایجاد اشتغال جدید برای مهندسان است.

اجرایی شدن بازرسی ایمنی قدمی بلند در جهت ایجاد اشتغال جدید

اجرایی شدن بازرسی ایمنی قدمی بلند در جهت ایجاد اشتغال جدید

اجرایی شدن بازرسی ایمنی قدمی بلند در جهت  ایجاد اشتغال جدید برای مهندسان است

سیف الله علی نیا در جلسه مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به این که دبیرخانه دائمی HSE از سال نود و پنج در استان مازندران مستقر میباشد ضرورت دارد در ادامه سلسه برنامه ها و اقدامات حوزه ایمنی و مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان، در زمینه اجرایی کردن بازرسی ایمنی در کارگاههای ساختمانی پیشرو باشد.
وی، به مصوبه هیات مدیره در مورد شرایط آموزش ویژه مهندسان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این که در فاز اول پروژه های بالای سه هزار متر و یا بالای هجده متر ارتفاع در دستور کار قرارداد و آمار این پروژه کم تر از ششصد میباشد که طبق مصوبه هیات مدیره مقرر گردید در این مرحله مهندسان پایه یک و دو آموزشهای لازم را دریافت کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار امیدواری کرد که در ادامه بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که همه ساختمان ها دارای بازرس ایمنی باشند و از ظرفیت همه پایه ها در این حوزه استفاده گردد.

اجرایی شدن بازرسی ایمنی قدمی بلند در جهت ایجاد اشتغال جدید

علی نیا اظهار داشت: شاغلان در این بخش لزوماً باید از طرف کارفرما بیمه شوند لذا یک فرصت شغلی قابل توجهی برای مهندسان ایجاد خواهد شد.
در ادامه این نشست، غلامی – نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم اجرایی شدن بازرسی ایمنی تاکید کرد و آمادگی خود را برای آموزش و هرگونه همکاری اعلام کرد.
منبع : آفاق آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ خرداد ۹۷
1004 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0