آبگرفتگی اخیر نظام مهندسی شهر را زیر سوال برد عباس زارع بیان داشت:

آبگرفتگی اخیر نظام مهندسی شهر را زیر سوال برد / رویکرد شورای پنجم حضور زنان در سطوح کلانِ مدیریتی است

عضو شورای پنجم شهر کرج عنوان کرد: همه ما باید سعی کنیم تا زنان به جایگاه واقعی خود در عرصه مدیریت شهری برسند و دوشادوش و چه بسا فراتر از مردان در زمینه های تخصصی ورود کنند.

کد خبر: 970310008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ خرداد ۹۷ - ۱:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو شورای پنجم شهر کرج عنوان کرد: همه ما باید سعی کنیم تا زنان به جایگاه واقعی خود در عرصه مدیریت شهری برسند و دوشادوش و چه بسا فراتر از مردان در زمینه های تخصصی ورود کنند.

آبگرفتگی اخیر نظام مهندسی شهر را زیر سوال برد

آبگرفتگی اخیر نظام مهندسی شهر را زیر سوال برد

آبگرفتگی اخیر نظام  مهندسی شهر را زیر سوال برد / رویکرد شورای پنجم حضور زنان در سطوح کلانِ مدیریتی است

عباس زارع در کارگاه آموزشی زنان، خانواده و فضای مجازی که با تلاش معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در باشگاه میلاد برگزار گردید، به نقش بی بدیل زنان در بستر اجتماع اشاره کرد و حضور مقتدرانه و تخصصی زنان در جایگاههای مختلف مدیریت شهری را یادآور شد.
وی ادامه داد: همه ما باید سعی کنیم تا زنان به جایگاه واقعی خود در عرصه مدیریت شهری برسند و دوشادوش و چه بسا فراتر از مردان در زمینه های تخصصی ورود کنند.
زارع با عنوان این که در دوران مدیریتش در مدیریت شهری باورش را مبنی بر حضور زنان در جایگاههای مدیریتی به منصه ظهور رسانده، ادامه داد: در دوران مدیریت سازمان پارک ها و فضای سبز از حضور بانوانی که در آن حوزه پرورش یافته بودند در عرصه مدیریتی بهره بردم و اعتقاد دارم که زنان باید در سطوح کلان مدیریتی حضور داشته باشند.
وی افزود: رویکرد شورای پنجم نیز بر این محور قرار دارد و اثبات این شایستگی بعهده زنان شاغل در شهرداری است.

آبگرفتگی اخیر نظام مهندسی شهر را زیر سوال برد

عضو شورای شهر کرج در ادامه با اشاره بوجود گلایه، راهکار و نقد از سیستم مدیریت شهری این امر را غیر قابل اجتناب و درعین حال نیازمند ارتباطی دو سویه دانست و با اشاره به موضوع جلسه مبنی بر بهره مندی بهینه از دریچه های ارتباطی از روزنه فضای مجازی، اظهار داشت: بعنوان مثال موضوع آبگرفتگی چند وقت اخیر نظام مهندسی شهر را زیر سوال برد و شهر را تحت الشعاع قرار داد و بدنبال آن شاهد نقدهای متعدد در مورد نگه داری ابنیه شهری، عمرانی و خدماتی در فضای مجازی بودیم که این عامل تلنگر بزرگی به مجموعه مدیریت شهری بود.
این مسول شهری عنوان کرد: در این مورد پستی در اینستاگرام شخصی خود منتشر کردم که نتیجه آن کامنتهای متعدد کارشناسی و تخصصی از طرف کارشناسان و شهروندان بود و بنده آن را مجلد کردم تا از آن ها بهره مند شویم.
وی خاطر نشان ساخت: بطور قطع این مهم یکی از مزایای فضای مجازی است که میتوان بدون حضور رو در رو که گاها برای برخی افراد مشکل است موضوعات شهری را به مسولان منتقل کرد و همه باید از این فضا بصورت مطلوب بهره مند شویم.
عضو شورای شهر کرج در بخش نهایی اظهارات خود و در پاسخ به درخواست مجری برنامه مبنی بر قول حمایتی شورای شهر در حوزه بانوان، یاد آور شد: من تنها یک عضو از شورای شهر کرج هستم ولی به زعم خود آماده شنیدن سخنان، گلایه ها و اجحاف احتمالی در حق بانوان مدیریت شهری چه بصورت حضوری و چه در فضای مجازی هستم.
زارع در خاتمه از اداره بانوان سازمان فرهنگی خواست تا با برپایی کارگاههای توانمندسازی ویژه بانوان مستعد فعالیتهای مدیریتی در شهرداری بصورت مستمر زمینه تربیت تمام شمول مدیران آینده را فراهم آورد.

منبع : آئین باور

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ خرداد ۹۷
1283 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0