برگزاری دوره آموزشی NLP برای کارکنان نظام مهندسی ساختمان استان دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی NLP برای کارکنان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

دوره آموزشی NLP و کوچینگ در زندگی خانوادگی و کاری روز 5 شنبه 3 خرداد ماه جاری با حضور کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 970309012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ - ۲:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، دوره آموزشی NLP و کوچینگ در زندگی خانوادگی و کاری روز ۵ شنبه ۳ خرداد ماه جاری با حضور کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی NLP برای کارکنان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری دوره آموزشی NLP برای کارکنان نظام مهندسی ساختمان استان

دوره آموزشی NLP برای کارکنان نظام مهندسی ساختمان  استان خراسان رضوی برگزار گردید

در این دوره فرزین شاهرخی دکترای مهندسی عمران (مهندسی زلزله) از دانشگاه پاویا کشور ایتالیا و نماینده کوچینگ NLP از مرکز NLP اسکاتلند بیانکرد: NLP علمی نوین بر مبنای اصول روانشناسی، علم زندگی، علم موفقیت در کسب و کار، روابط خانوادگی و اجتماعی، درمان افسردگی و در نهایت برنامه ریزی ذهن از طریق کلام میباشد.شاهرخی، اهمیت حوزه های مشخص در زندگی هر فرد را روابط اجتماعی و خانوادگی، آرزوهای شغلی و تحصیلی، پول و امور مالی، سلامت فیزیکی، تفریح و سرگرمی، مسئولیتهای روزمره زندگی، کمک و مشارکتهای اجتماعی و سلامت ذهنی، عاطفی و درونی دانست و گفت: اهمیتی که افراد مختلف به این حوزه های زندگی میدهند، متفاوت است.

برگزاری دوره آموزشی NLP برای کارکنان نظام مهندسی ساختمان استان

وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم تمرکز خود را در تمام حوزه‌ های زندگیمان حفظ کنیم، احتمال بیش تری وجود دارد که بتوانیم تعادل سالمی در زندگیمان برقرار سازیم.
قابل ذکر است این دوره آموزشی توسط موسسه پویندگان تفکر نوین آریا برگزار گردید، که به شرکت کنندگان در این دوره یک روزه گواهی نامه دوره آموزشی ۳ ساعته اعطا خواهد شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۷
897 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0