خصوصی شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی بختیاری در تشریح جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد:

خصوصی شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، اظهار داشت: طبق مصوبه امروز کمیسیون سازمان نظام مهندسی کشاورزی به بخش خصوصی و مستقل تبدیل گردید.

کد خبر: 970307003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ خرداد ۹۷ - ۹:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، اظهار داشت: طبق مصوبه امروز کمیسیون سازمان نظام مهندسی کشاورزی به بخش خصوصی و مستقل تبدیل گردید.

خصوصی شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی

خصوصی شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی  خصوصی گردید / آیین نامه اجرایی سازمان نظام مهندسی به هیات دولت ارجاع می‌ گردد

علی بختیاری، در مورد تشریح جلسه (یک شنبه ششم خرداد ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، ادامه داد: اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار کمیسیون کشاورزی قرار داشت که تقریبا خاتمه یافت.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با عنوان این که بیش تر مباحث مطرح شده در جلسه کمیسیون در مورد این دستور کار بود، افزود: برخی اختیارات به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داده شد تا بتواند در بخش ‌های اقتصادی و جذب و رتبه بندی نیروهای تحصیل کرده در رشته‌ های مرتبط با آب و محیط زیست فعالیت داشته باشد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اختیاراتی را که دولت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی داشت منتفی گردید، تصریح کرد: طبق این اساس نامه در واقع سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تبدیل به یک بخش خصوصی و مستقل تبدیل گردید.

خصوصی شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی

بختیاری در خاتمه با تاکید بر این که مقرر گردید آیین نامه اجرایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی توسط وزارت خانه ‌های نیرو، جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت از محیط زیست به هیات دولت ارجاع گردد، یاد آور شد: بزودی گزارش کمیسیون در این مورد به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه گردد.

منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ خرداد ۹۷
1042 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0