انحرافات نظام مهندسی اصلاح گردید  دبیر انجمن انبوه‌ سازان کشور

انحرافات نظام مهندسی اصلاح گردید

 دبیر انجمن انبوه‌ سازان کشور بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ بخش نامه‌ های جدید، انحرافاتی که در اواخر دهه هشتاد در حوزه نظام مهندسی ایجاد شده بود را اصلاح کرد.

کد خبر: 970305005 تاریخ انتشار: شنبه ۵ خرداد ۹۷ - ۱۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، دبیر انجمن انبوه‌ سازان کشور بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ بخش نامه‌ های جدید، انحرافاتی که در اواخر دهه هشتاد در حوزه نظام مهندسی ایجاد شده بود را اصلاح کرد.

انحرافات نظام مهندسی اصلاح گردید

انحرافات نظام مهندسی اصلاح گردید

آخرین وضعیت اصلاح قانون نظام مهندسی / انحرافات  نظام مهندسی اصلاح گردید

فرشید پورحاجت، دبیر انجمن انبوه‌ سازان کشور با عنوان این که انبوه‌ سازان بعنوان یک تشکل بخش خصوصی در کشور در حوزه تولید و عرضه مسکن فعال هستند، ادامه داد: تشکل ‌های بخش خصوصی باید قوانین بالادستی را در حوزه تولید مسکن رعایت کنند و مقررات ملی ساختمان نیز بر این موضوع تأکید کرده است.
پورحاجت تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی متناسب با اختیارات خود انحرافاتی که در حوزه نظام مهندسی طی سال ‌های گذشته رخ داده بود را اصلاح کرد.
وی با تأکید بر این که تمامی انبوه ‌سازان و تولید کنندگان بخش مسکن آیین ‌نامه و بخش‌ نامه اخیر وزیر راه و شهرسازی را اجرا کردند، اظهار داشت: فعالیت مهندسان در دو حوزه خدمات مهندسی و حوزه اقتصادی و مالی منتهی می ‌شود ولی آن چیزی که هم اکنون در این بخش مشاهده می‌ شود تنها بحث‌ های مالی و اقتصادی است.

انحرافات نظام مهندسی اصلاح گردید

دبیر انجمن انبوه ‌سازان کشور افزود: اخذ پنج درصد دستمزد مهندسان و نیز هزینه ‌های شناسنامه فنی و ملکی مشکلات مالی ایجاد کرده بود که تلاش شد با شفافیت مسائل مالی کلیه این مشکلات برطرف گردد.
پور حاجت خاطر نشان کرد: باید اصلاحات اساسی و کاربردی در حوزه مسائل مالی نظام مهندسی ایجاد گردد.

منبع : فانوس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ خرداد ۹۷
1017 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0