افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

مازندران، نخستین استان در کشور است که توانسته افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت داشته باشد

سیف الله علی نیا با اشاره به مصوبات کمیته 4 نفره استان، عنوان کرد: مازندران نخستین استان در کشور است که توانسته افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت داشته باشد.

کد خبر: 970302004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ - ۹:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، مازندران، نخستین استان در کشور است که توانسته افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت داشته باشد

افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت

افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت

مازندران، نخستین استان در کشور است که توانسته  افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت داشته باشد

سیف الله علی نیا با اشاره به مصوبات کمیته ۴ نفره استان، عنوان کرد: مازندران نخستین استان در کشور است که توانسته افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت داشته باشد.
مازندران، نخستین استان در کشور است که توانسته افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت داشته باشد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در مورد مصوبات کمیته ۴ نفره، گفت: در پایان سال نود و هفت علی رغم این که شورای مرکزی مصوبه ای را در مورد افزایش تعرفه ابلاغ نکرد توانستیم نخستین استانی باشیم که در کشور با حمایت و پشتیبانی مهندس نبیان معاونت محترم امور عمرانی و آقای مهندس بهادری مدیر کل محترم راه و شهرسازی و شهردار مرکز استان افزایش تعرفه ۲۰ درصدی نسبت به سال نود و هفت برای بازرسی گاز و تاسیسات برق و مکانیک و برای سایر رشته ها افزایش ۱۰ درصدی را داشته باشیم.
علی نیا، رویکرد این دوره کمیته ۴ نفره را تعاملی و سازنده در جهت اهداف و برنامه های دولت اعلام کرد و ادامه داد: در راستای رونق در بخش ساختمان و حمایت از بافتهای فرسوده کاهش ده درصدی تعرفه ها پیشنهاد شد که مورد پذیرش کمیته و هیات مدیره قرار گرفت.

افزایش تعرفه خدمات مهندسی را در سال نود و هفت

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تصریح کرد: هم چنین با توجه به ضرورت نگاه تخصصی به بخش طراحی گاز خانگی پیشنهاد واگذاری طراحی گاز به مهندسین مطرح گردید که ضمن تائید کلیات آن مقرر گردید بررسیهای کارشناسی جهت تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در مورد اجرایی شدن مسئول ایمنی در ساختمان براساس مبحث دوازدهم مقررات ملی خوشبختانه ضمن تائید آن توسط کمیته ۴ نفره مقرر گردید هماهنگی و همکاری لازم با اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی به عمل آید.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، هم چنین از تصویب افزایش بیست درصدی ظرفیت و تعداد کار و عدم احتساب تعداد کار و ظرفیت برای پروژه های زیر دویست متر مربع برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و جانبازان و ایثارگران خبر داد و یاد آور شد: این مصوبه از طرف وزارت راه و شهرسازی مورد تائید قرار گرفت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۷
984 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0