جلسه هم اندیشی برای تصمیم گیری نهایی در مورد قانون نظام مهندسی امروز در کمیسیون عمران مجلس صورت گرفت:

وزیر راه و شهرسازی به پرسش های نمایندگان پاسخ داد/جلسه هم اندیشی برای تصمیم گیری نهایی در مورد قانون نظام مهندسی

 عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از حضور عباس آخوندی در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به برخی پرسش های نمایندگان خبر داد.

کد خبر: 970301010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ - ۷:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از حضور عباس آخوندی در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به برخی پرسش های نمایندگان خبر داد.

جلسه هم اندیشی برای تصمیم گیری نهایی در مورد قانون نظام مهندسی

جلسه هم اندیشی برای تصمیم گیری نهایی در مورد قانون نظام مهندسی

وزیر راه و شهرسازی به پرسش های نمایندگان پاسخ داد/جلسه  هم اندیشی برای تصمیم گیری نهایی در مورد قانون نظام مهندسی

مجید کیان پور، با اشاره به جلسه امروز ۳ شنبه(یکم خرداد) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی میهمان امروز این کمیسیون برای پاسخ به پرسش های برخی از نمایندگان بود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با عنوان این که برخی پرسش های نمایندگان در مورد صنعت هواپیمایی و لزوو بومی سازی آن بود، اظهار داشت: برخی از دیگر پرسش ها در مورد مسائل حوزه انتخابیه نمایندگان بود که مقرر گردید با برگزاری جلسه ای در کمیته تخصصی این کمیسیون حل و فصل گردد.
کیان پور تصریح کرد: برخی از پرسش های نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی نیز منتفی شد ولی در مورد پرسش های دیگر نمایندگان که به حوزه انتخابیه آنها در مورد محرومیتها مربوط بود مقرر گردید با حضور مسئولان این وزارتخانه نواقص رفع گردد.
وی عنوان داشت: پرسش آقای قاضی پور و برخی دیگر از نمایندگان در مورد وضعیت صنعت هوایی کشور و موضوعاتی از این دست به دلیل عدم اقناع به هیأت رئیسه ارجاع خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به دیگر دستور کار کمیسیون عمران مجلس، ادامه داد: در این نشست هم اندیشی در مورد قانون نظام مهندسی با حضور اعضای کمیسیون صورت گرفت.

جلسه هم اندیشی برای تصمیم گیری نهایی در مورد قانون نظام مهندسی

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح مجلس در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی با بررسی نظرات کارشناسانه کمیته تخصصی این طرح بررسی گردید.
وی خاطر نشان کرد: در این نشست مقرر گردید طرح اصلاح قانون نظام مهندسی با حضور مسئولان مربوطه در جلسه دیگر مورد بررسی نهایی و تصمیم گیری قطعی قرار بگیرد.
منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۹۷
1365 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0