ساخت و سازها در گناوه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی نیست معاونت عمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد:

ساخت و سازها در گناوه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی نیست

حسام منصوری مطلق عنوان کرد: ساخت و سازها در شهرستان گناوه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی نیست.

کد خبر: 970229001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷ - ۹:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، حسام منصوری مطلق عنوان کرد: ساخت و سازها در شهرستان گناوه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی نیست.

ساخت و سازها در گناوه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی نیست

ساخت و سازها در گناوه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی نیست

ساخت و سازها در گناوه طبق اصول فنی و مهندسی  شهرسازی نیست

وی بعد از ظهر جمعه در جلسه با ریاست سازمان نظام مهندسی شهرستان گناوه، گفت: جایگاه سازمان نظام مهندسی در شهرستان گناوه کم رنگ و غیر فعال است.
منصوری مطلق بیان داشت: ساخت و ساز ها متاسفانه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی انجام نمیگیرد که باید در این زمینه تحول اساسی صورت پذیرد.
معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه گفت: برای اصول شهرسازی شهرستان گناوه سیستم تعریف نشده و بهمین شیوه غلط و نادرست تخلفات متعددی تا به حال در سطح شهر گناوه صورت گرفته است.
منصوری بر لزوم تشکیل کارگروه نظارت بر ساخت و سازهای شهری در گناوه تاکید کرد و افزود: شورای فنی نظام ساختمان مربوط به کل شهرستان گناوه بوده و نظارت در امر ساخت و ساز ضعف اساسی دارد.
منصوری مطلق تصریح کرد: گشت نظارت ساختمانی و پلیس ساختمان در شهرداری باید تقویت و احیا گردد.

ساخت و سازها در گناوه طبق اصول فنی و مهندسی شهرسازی نیست

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گناوه اضافه کرد: این وضعیت برای شهر گناوه قابل قبول نیست؛ چرا که در ساخت و ساز و مبلمان شهری در شهرستان گناوه متاسفانه هم خوانی و هم بادی و یکنواختی در ارتفاع و مسائل فنی در ساختمانها رعایت نشده است.
در ادامه این جلسه، ریاست سازمان نظام مهندسی شهرستان گناوه اظهار داشت: عدم رعایت اصول شهرسازی توسط شهروندان و دور زدن قانون و مقررات ساخت و ساز از جمله مشکلات اساسی نظام مهندسی گناوه است.
احمدی بیان داشت: شهرداری قوه اجرایی و توان جلوگیری از تخلفات ساختمانی ندارد و تنها به گزارشات متخلفان به کمیسیون ماده صد شهرداریها اکتفا میکند.
وی خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی شهرستان گناوه صد و ده مهندس ناظر دارد که در زمینه ساخت و سازهای شهرستان که طبق و زیر نظر این نمایندگی امر نظارت را بعهده دارند و آماده ارائه ی هر گونه خدمات برای بهسازی روند ساخت و سازها است.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اردیبهشت ۹۷
789 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0