برگزاری آیین افتتاحیه دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی در یزد آیین افتتاحیه گردهمایی

برگزاری آیین افتتاحیه دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی در یزد

عصر روز ۲ شنبه بیست و چهارم اردی بهشت ماه دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی در هتل ارگ یزد شروع بکار کرد.

کد خبر: 970225004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز_  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، در این آیین، اعضای شورای مرکزی، رؤسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها، تنی چند از مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد بهمراه مهندسان و پژوهش گران حضور داشتند.

برگزاری آیین افتتاحیه دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی در یزد

برگزاری آیین افتتاحیه دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی در یزد

برگزاری آیین افتتاحیه دومین گردهمایی ملی نظارت  کارگاهی در یزد

در شروع آیین، فرشید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به ذکر سابقه برگزاری نخستین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی در سال نود و پنج در استان یزد پرداخت و از همکاری موثر شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و حوزه امور عمرانی استانداری تشکر کرد.
فرشید هم چنین گزارشی از فعالیت دبیرخانه دائمی نظارت کارگاهی در یزد طی ۲ سال گذشته ارائه کرد.
در ادامه آیین افتتاحیه دومین گردهمایی نظارت کارگاهی دکتر محمدرضا جواهری دبیر اجرایی شورای مرکزی، از هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد که با مصوبه خود و پی گیری اخذ مجوز شورای مرکزی سازمان، این گردهمایی را تدارک و برگزار کرده اند  تشکر کرد.
فرشید هم چنین از مساعدتهای وزارت راه و شهرسازی در جهت ارائه امتیاز آموزشی و پژوهشی طبق بنیه علمی و آموزشی این گردهمایی قدردانی کرد.
دبیر اجرایی شورای مرکزی سپس به تشریح فعالیتهای انجام شده در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در ماههای اخیر پرداخت و افزود: بعد از پایان آیین افتتاحیه، شرکت کنندگان در این گردهمایی، در پنج کمیسیون تخصصی حضور خواهند یافت تا مباحث مربوطه را بصورت تخصصی و تفکیک شده، نقد و بررسی کنند و مصوبات خود را به جلسه اصلی گردهمایی ارائه دهند.
به گفته جواهری، نشست نهایی گردهمایی با حضور کلیه اعضای کمیسیونهای پنج گانه روز بیست و پنجم اردی بهشت با انجام چند سخنرانی علمی، آموزشی و تحقیقاتی برگزار خواهد شد.
جواهری ابراز امیدواری کرد مصوبات این گردهمایی بعد از کسب نظر نهایی شورای مرکزی و وزارت راه و شهرسازی بصورت یک بسته پیشنهادی به آن وزارت خانه ارائه گردد تا در قالب دستورالعمل جامع ابلاغ شود.

برگزاری آیین افتتاحیه دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی در یزد

دبیر اجرایی شورای مرکزی اظهار داشت: بهترین راه رسیدن به مسکن مقاوم و مطلوب، اجرای طرح نظارت کارگاهی است.
سخنران پایانی آیین افتتاحیه دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی، دکتر شیخ انصاری معاونت اداره کل مقررات ملی ساختمان کشور، با عنوان سوابق نظارت عالیه در وزارت راه و شهرسازی که از سال هشتاد و یک شروع شده بود گفت: در سالهای هشتاد و شش تا هشتاد و هشت با ورود پروژه مسکن مهر در سطح کشور بخشی از اعتبارات به نظارت عالیه اختصاص یافت، لیکن در حال حاضر برای نخستین بار است که موضوع نظارت کارگاهی به اینصورت دقیق و جامع توسط شورای مرکزی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پی گیری شده و به کمک خدا به نتایج نهایی خواهد رسید.

منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اردیبهشت ۹۷
895 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0