ورود پلیس امینت به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران عضو هیئت ‌رئیسه سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان تهران

ورود پلیس امینت به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران

یک عضو هیئت ‌رئیسه سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان تهران با عنوان این که روز گذشته به علت ازدحام و تجمع برخی از اعضای مهندسان کانون شهریار در سالن جلسات هیئت‌ مدیره سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران، نشست هیئت‌ مدیره لغو گردید درعین‌حال بیان داشت: به ‌زودی هیئت ‌مدیره نشست فوق‌ العاده‌ای را تشکیل خواهد داد.

کد خبر: 970224002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۷ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، یک عضو هیئت ‌رئیسه سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان تهران با عنوان این که روز گذشته به علت ازدحام و تجمع برخی از اعضای مهندسان کانون شهریار در سالن جلسات هیئت‌ مدیره سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران، نشست هیئت‌ مدیره لغو گردید درعین‌حال بیان داشت: به ‌زودی هیئت ‌مدیره نشست فوق‌ العاده‌ای را تشکیل خواهد داد.

ورود پلیس امینت به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران

ورود پلیس امینت به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران

ورود پلیس امینت به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان  استان تهران

نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران در محل سالن جلسات حاضر شده بودند تا نسبت به رسیدگی به دستور نشست اقدام کنند گفت: همزمان با شروع بکار زمان برگزاری نشست، عده‌ای از مهندسان کانون مهندسان شهریار و دفاتر شرکت‌ های فعال مهندسی که از یک ساعت پیش در سازمان حضور پیدا کردند، در مقابل سالن انتظار جلسات سازمان نظام‌ مهندسی حاضر شدند.
جهان بخش با عنوان این که این عده با تجمع در مقابل سالن انتظار ساختمان برگزاری جلسات خواستار ورود به سالن برای گفتگو با اعضای هیئت‌مدیره شدند ادامه داد: شنیده ‌ها حاکی از آنست که این عده بعد از رایزنی با یکی از بازرسان سازمان، مجوز ورود به سالن جلسات سازمان نظام‌مهندسی را دریافت میکنند.
این عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر این که این افراد پس از ورود به سالن جلسات خواستار لغو دستور نشست هیئت‌ مدیره شدند افزود: دستور نشست روز گذشته، مربوط به انتخاب ریاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بود و این عده خواستار لغو مصوبه نشست شدند.
وی با عنوان این که عدم ترک سالن توسط این افراد و سپری شدن سی دقیقه موجب شد که امکان برگزاری نشست وجود نداشته باشد اظهار داشت: طبق این اساس مقرر گردید که هیئت ‌مدیره به‌ زودی به‌ صورت فوق‌العاده نسبت به برگزاری نشست اقدام کند.
ورود پلیس امینت به سازمان نظام‌ مهندسی تهران
در همین حال یک عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران نیز با عنوان این که برگزاری تجمع برخی از افراد در مقابل سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران و ورود آن ها به سالن برگزاری جلسات هیئت ‌مدیره سازمان مانع ادامه نشست شد عنوان داشت: رفتار ناشایست این افراد، موجب مداخله پلیس امنیت شد و به‌ زودی پرونده تخلف این افراد مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی در این زمینه در تشریح جزئیات حوادث دیروز سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران خاطر نشان ساخت: عصر دیروز تعدادی از مهندسان در قالب گروه‌ های ۳ الی ۴ نفره اقدام به برگزاری تجمعی در مقابل سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران کرده بودند که در این تجمع این عده بنری را در حمایت از یکی از اعضای هیئت ‌مدیره تهیه‌کرده بودند.

ورود پلیس امینت به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران

این فعال مهندسی با عنوان این که در این بنر با محتوای مذکور از آرم سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بهره گرفته شده بود اظهار داشت: باتوجه به این که به‌ کار گیری آرم سازمان در بنر مذکور بدون کسب مجوز از اعضای سازمان صورت گرفته بود و با در نظر گرفتن این که بنده مخالف شعار مندرج شده در این بنر بودم، لذا اقدام به جدا کردن آرم سازمان از این بنر کردم.
این عضو سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر این که با گذشت ۲ ساعت از این اتفاق حوالی ساعت ۴، تجمع کنندگان که در بین آن ها تعدادی رد صلاحیت شده و نیز برخی از روسای کانون شهریار به چشم می ‌خورد وارد سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان تهران شدند مطرح کرد: این عده به ضرب زور خود را وارد سالن جلسات هیئت ‌مدیره سازمان نظام‌ مهندسی کردند و به بهانه طرح سوال عملا مانع از برگزاری نشیت ها شدند.
وی با تاکید بر این که افراد مذکور به بهانه طرح سوال مانع ا ز تشکیل نشست هیئت‌ مدیره سازمان شدند افزود: هتاکی و درگیری فیزیکی یکی از افراد مذکور موجب شد که بنده با پلیس تماس بگیریم و با حضور پلیس در این مرکز، به علت حضور افراد در سالن، پلیس تاکید کرد که با توجه به این که احتمال زد و خورد وجود دارد، امکان دستگیری افراد خاطی در درون سالن وجود ندارد و باید در زمان خروج نسبت به بازداشت آن ها اقدام کرد.
وی با تاکید بر این که بعد از این ماجرا پلیس امنیت نیز در صحنه حاضر شد و با تصویری برداری و فیلم‌برداری نسبت به مستند سازی موارد لازم اقدام کرد گفت: درحال حاضر عکس و اسامی افراد خاطی توسط پلیس امنیت مستند سازی شده است و به‌ زودی پرونده تخلف آن ها مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اردیبهشت ۹۷
1541 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0