ملاقات ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان با شهردار اصفهان ملاقات ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان

ملاقات ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان با شهردار اصفهان

يک شنبه مورخ شانزدهم اردیبهشت نود و هفت، ریاست سازمان به اتفاق هيأت رييسه با دکتر نوروزي شهردار اصفهان ديدار و در موضوعات في مابين به بحث و گفت و گو نشستند.

کد خبر: 970222019 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، يک شنبه مورخ شانزدهم اردیبهشت نود و هفت، ریاست سازمان به اتفاق هيأت رييسه با دکتر نوروزي شهردار اصفهان ديدار و در موضوعات في مابين به بحث و گفت و گو نشستند.

ملاقات ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان با شهردار اصفهان

ملاقات ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان با شهردار اصفهان

ریاست سازمان  نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان با شهردار اصفهان دیدار کردند.

در اين ديدار که نورصالحي، معاون معماري و شهرسازي شهرداري و موسوي، عضو هيأت مديره نيز حاضر بودند، رباني فرد ضمن ابراز خوشنودي از جلسه مشترک، اراده سازمان در تحقق اهداف قانوني ناظر بر ساخت و ساز وظايف سازماني را اعلام و ابراز اميدواري کرد که با همکاري و تعامل سازماني با مجموعه مديريت شهرداري، امکان ارايه خدمات مهندسي به اعضاي محترم سازمان و شهروندان شريف شهر هر چه بيش تر فراهم گردیده و در فضاي مثبت همکاري و شرايط سازنده در امر ارتقا کيفيت ساختمانهاي شهري در جهت خوب ساختن و حفظ منافع شهر و شهروندان تلاش لازم بعمل آيد.
در ادامه نوروزي، شهردار اصفهان ضمن خير مقدم گويي و اظهار رضايت از جلسه بغير دولتي بودن سازمان با وظايف بعضا حاکميتي آن اشاره کرده و گفت: مسئوليت مهم و سنگيني بعهده سازمان نظام مهندسي ساختمان ميباشد و برنامه هاي خود را مرتبط با نظام مهندسي دانسته و بر لزوم همکاري با استفاده از پتانسیلهاي في مابين در جهت خدمت به مردم تأکيد کرد.
شاه منصوری، نایب رئیس اول سازمان در جهت حل و فصل مواردی که در رابطه با ارائه خدمات مهندسی بوجود آمده، ادامه داد: بی شک با تعامل سازمان نظام مهندسی، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی همراه با رعایت قانون و حفظ منافع عمومی میتوان مشکل را درست ریشه یابی و با اجماع به چاره جویی پرداخت.
وی گفت: طرحی را تهیه کرده که نیاز است در نشست مشترک با ۳ ارگان در وقت مقتضی اعلام گردد.

ملاقات ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان با شهردار اصفهان

مهربد، نایب رییس و خزانه دار سازمان ضمن بیاناتی در لزوم تعامل و همکاری، پیشنهاد کرد تا کمیسیونی مرکب از کارشناسان دستگاههای ذی ربط بمنظور برنامه ریزی و تدارک راهکارهای لازم در جهت حل مسایل جاری ارایه طریق نموده هر چه بیش تر و بهتر خدمات مهندسی تشکيل گردد.
ربیع زاده، دبیر هیأت رییسه سازمان در موضوعات مربوط به تخصص نقشه برداری بیاناتی عنوان کرد و از جمله مطالبی دانست که باید در دستور کار جلسه های فی ما بین قرار گیرد.
در پایان مقرر گردید تا نشست مشترکی در توجه بموضوعات جاری بین شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اردیبهشت ۹۷
861 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0