بررسی ایرادات نظام مهندسی باید در قالب جلسه تخصصی کشت‌زر بیان کرد:

بررسی ایرادات نظام مهندسی باید در قالب جلسه تخصصی

نماینده بهبهان عنوان کرد: اگر در نظام مهندسی اشکالی وجود دارد، باید تخصصی بررسی شود نه آن که برداشت تسویه حساب از آن شود.

کد خبر: 970222006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷ - ۱۱:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، نماینده بهبهان عنوان کرد: اگر در نظام مهندسی اشکالی وجود دارد، باید تخصصی بررسی شود نه آن که برداشت تسویه حساب از آن شود.

بررسی ایرادات نظام مهندسی باید در قالب جلسه تخصصی

بررسی ایرادات نظام مهندسی باید در قالب جلسه تخصصی

بررسی ایرادات نظام مهندسی  باید در قالب جلسه تخصصی

بخش زیادی از بخش نامه‌های آخوندی فساد آفرین است/ایرادات نظام مهندسی باید در قالب جلسه تخصصی بررسی گردد
حبیب‌الله کشت‌زر نماینده مردم بهبهان، ضمن انتقاد از بخش نامه‌ های آخوندی وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: بخش زیادی از این بخش نامه‌ ها فساد آفرین خواهد بود.
کشت زر با اشاره به این که سال ‌ها شهردار بوده است، افزود: از تمامی ریزه‌ کاری ‌های شهرداری آگاهی دارم و اگر آخوندی بخواهد ارجاع را از نظام مهندسی گرفته و به شهرداری‌ ها بدهد، آن گاه کلیه پروژه‌ های بزرگ و نان و آب ‌دار بین مهندسان شهرداری تقسیم می ‌شود و مهندسان دیگر باید بیکار بگردند.
وی با تاکید بر این که امروزه بسیاری از مهندسان بیکار هستند، تصریح کرد: گرفتن ارجاع از نظام مهندسی و دادن آن به شهرداری‌ ها فساد آور است و شک نکنیم که در آن صورت نظارت بر ساخت و ساز بموضوعی صوری تبدیل خواهد شد و همه چیز در قالب توافق بین شهرداری و مالک تعریف می‌ گردد.

بررسی ایرادات نظام مهندسی باید در قالب جلسه تخصصی

کشت زر از تعلیق ریاست نظام مهندسی تهران با حکم وزیر راه و شهرسازی انتفاد کرد و افزود: اگر در کار نظام مهندسی اشکالی وجود دارد، باید در قالب جلسه تخصصی بررسی و حل وفصل گردد نه آن که وزیر به نوعی رفتار کند که برداشت تسویه حساب از آن بشود.
نماینده بهبهان از وزیر راه خواست به مسیر قانون بازگردد و اظهار داشت: بهتر است که وزیر راه و شهرسازی معایب و محاسن عملکرد نظام مهندسی را در نشست های تخصصی بررسی کند و هر کجا که ایرادی وجود دارد، اصلاح کند، بی شک رفتار‌های سلیقه‌ای به نظام مدیریتی کشور آسیب می‌ زند.
وی با اشاره به این که شهرداری ‌ها تابع وزارت کشور و نظام مهندسی در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی تعریف می ‌شود، عنوان داشت: متاسفانه رفتار آخوندی دو وزاتخانه، یک سازمان و کمیسیون عمران مجلس را درگیر کرده در  حالیکه می‌ توانستیم در نشستی مشترک مسایل را حل کنیم.
کشت زر ضمن ابراز تاسف از این که وزیر راه به دعوت کمیسیون عمران بی توجه بوده است، خاطر نشان ساخت: جای تعجب و تاسف است که وزیر راه چالش درست می‌ کند و از حضور در کمیسیون عمران که می‌ تواند به چالش ‌ها پایان دهد، سرباز می‌ زند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اردیبهشت ۹۷
921 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0