رعایت مقررات ملی ساختمان ایمنی در مقابل حوادث ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد؛

رعایت مقررات ملی ساختمان ایمنی در مقابل حوادث

استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و افزایش ایمنی خیلی مؤثر است.

کد خبر: 970221004 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و افزایش ایمنی خیلی مؤثر است.

رعایت مقررات ملی ساختمان ایمنی در مقابل حوادث

رعایت مقررات ملی ساختمان ایمنی در مقابل حوادث

مقررات ملی ساختمان ایمنی در مقابل حوادث  رعایت گردد.

خورشیدی با تاکید بر این که، رعایت مقررات ملی ساختمان ایمنی در مقابل حوادث چنان چه در محدوده گسل ناچار به ساخت سازه‌ ای باشیم باید ضوابط آئین نامه زلزله و تمهیدات فنی ویژه لحاظ گردد، بیان کرد: انتظار می ‌رود رسانه ‌ها و دستگاه‌ های اجرایی در زمینه آشنایی مردم با مقررات ملی ساختمان بعنوان فراگیرترین ضوابط موجود در عرصه ساختمان سازی در تامین ایمنی، بهداشت، سلامت و صرفه اقتصادی سعی کنند.
ریاست سازمان استان تصریح کرد: طبق ماده پنج آئین نامه مقررات ملی ساختمان سازی، تمامی طراحی ‌ها از جمله معماری، سازه، تاسیسات برقی و مکانیکی باید از طرف اشخاص حقیقی یا حقوقی که دارای پروانه اشتغال هستند تایید گردد.
خورشیدی، رعایت ایمنی در ساخت و ساز را  خیلی مهم و ضروری دانست و گفت: ایران یکی از پرحادثه ترین کشورهای جهان در زمینه بلاهای طبیعی است واین شرایط طبیعی ایجاب میکند که تولید مصالح ساختمانی با استاندارد های بین المللی و ملی در اولویت بخش ساختمان قرار گیرد.

رعایت مقررات ملی ساختمان ایمنی در مقابل حوادث

خورشیدی، از جمله روشهای ارتقاء کیفیت ساخت و ساز را ورود افراد با صلاحیت به حوزه ساختمان، استفاده از مصالح مرغوب، افزایش نظارتها از طرف دستگاههای ناظر شامل شهرداریها و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، اجرای ضوابط و مقررات در طراحی و اجرای ساختمانها و هم چنین عملیاتی کردن طرحهای ساختمانی طبق مباحث ملی مقررات ساختمان ذکر کرد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۷
942 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0