وزیر راه و شهرسازی به قانون آشنا نیست محمدرضا ملکشاهی ‌راد

وزیر راه و شهرسازی به قانون آشنا نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تصمیمات آخوندی در قبال سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: عملکرد آخوندی نشان‌ دهنده بی‌اطلاعی او از قانون است.

کد خبر: 970215009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تصمیمات آخوندی در قبال سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: عملکرد آخوندی نشان‌ دهنده بی‌اطلاعی او از قانون است.

وزیر راه و شهرسازی به قانون آشنا نیست

وزیر راه و شهرسازی به قانون آشنا نیست

وزیر راه و شهرسازی به قانون آشنا  نیست.

محمدرضا ملکشاهی ‌راد عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که اساس نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان باید اصلاح اساسی گردد، ادامه داد: تا زمانیکه ریاست سازمان را وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌ کند، این قبیل رفتارهای سلیقه‌ ای و تحت فشار قراردادن نظام مهندسی کشور از طرف وزیر راه وشهرسازی رخ می‌ دهد.
ملکشاهی با ابراز تاسف از بخش نامه‌ هایی که به تازگی از طرف آخوندی ابلاغ می‌ شود، افزود: وقتی در مملکت قانون وجود دارد، هیچ فردی حق ندارد بنابر میل و سلیقه شخصی علیه آن دستگاه ‌های مختلف موضع‌ گیری ‌کنند.
نماینده خرم آباد، بخش نامه اخیر وزیر راه را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: این که به یک باره پنج درصد از درآمد مهندسان که به حساب نظام مهندسی واریز می‌ شد را حذف می ‌کنند، حق نظارت را از مهندسان می ‌گیرند، اختیار را به شهرداری ‌ها می ‌دهند و مواردی را مطرح می ‌کنند که به زیان جامعه مهندسی کشور تمام می ‌شود، ناشی از ضعف قانون است.

وزیر راه و شهرسازی به قانون آشنا نیست

وی، تعلیق پروانه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان را بوسیله وزیر راه و شهرسازی تخلفی بزرگ دانست و اظهار داشت: آخوندی بهانه کرده که چون ریاست سازمان نظام مهندسی تهران به بخش نامه ‌اش توجه نکرده، پروانه ‌اش باید تعلیق گردد که بهیچ وجه درست نیست، زیرا نظام ‌های مهندسی در همه استان‌ ها این قانون را اجرا نکرده‌ اند؛ اگر قرار به تعلیق است باید نظام‌ های مهندسی در سراسر کشور تعلیق گردند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با عنوان این که، وزیر راه و شهرسازی به قانون آشنا نیست و رفتارهای سلیقه ‌ای دارد، خاطر نشان ساخت: گویا نه تنها آخوندی از قوانین اطلاعات دقیقی ندارد، بلکه معاونان و دیگر افراد این وزارت خانه نیز توان علمی لازم را ندارند.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۹۷
783 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0