توجه به آموزش کارگران ساختمانی ریاست نظام مهندسی ساختمان مازندران

توجه به آموزش کارگران ساختمانی

ریاست نظام مهندسی ساختمان مازندران با تأکید بر توجه به آموزش کارگران ساختمانی عنوان کرد: شصت و دو هزار کارگر ماهر در مازندران شناسایی شده‌اند و و نظام مهندسی آمادگی لازم را برای آموزش نیروها دارد.

کد خبر: 970215004 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست نظام مهندسی ساختمان مازندران با تأکید بر توجه به آموزش کارگران ساختمانی عنوان کرد: شصت و دو هزار کارگر ماهر در مازندران شناسایی شده‌اند و و نظام مهندسی آمادگی لازم را برای آموزش نیروها دارد.

توجه به آموزش کارگران ساختمانی

توجه به آموزش کارگران ساختمانی

آموزش کارگران ساختمانی باید مورد توجه  قرار گیرد.

سیف‌الله علی‌ نیا در بیست و نهمین جشنواره تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تولید استان مازندران در سیمان مازندران بیان داشت: شعار سال جاری در هر استان حمایت از کالای داخلی است که همه ما باید در این راستا حرکت و فرهنگسازی کنیم.
علی نیا ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان مازندران هم در سال جاری و با توجه به تأکیدات رهبری سعی دارد تا دستورالعمل‌ هایی را در بحث توسعه مصالح ساختمانی داخلی و استفاده از آن در استان فراگیر کند.
وی اظهار داشت: مازندران در بخش مصالح ساختمانی دارای مصالحی با کیفیت است که با توجه به تولید مرغوب داخلی، نیازی به تولیدات خارجی و واردات در این بخش نداریم و حتی تولیدات ما دارای مزیت رقابتی با خارج از کشور است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران تصریح کرد: در بسیاری از تولیدات داخلی در بخش مصالح ساختمانی، دارای تولیدات ارزشی منحصر به فردی هستیم که با بسیاری از برندهای معروف دنیا قابل رقابت است.
وی ادامه اظهارات خود با تأکید بر رعایت ایمنی در سازه‌ ها و ساختمان‌ ها، گفت: رعایت قوانین ایمنی در ساختمان‌ ها از مسائل مهمی است که باید مورد توجه جدی همه کارگران و کارفرمایان در نقاط مختلف باشد.

توجه به آموزش کارگران ساختمانی

علی نیا خاطر نشان کرد: آمار بالای تلفات ساختمانی در بخش جراحات و فوت نگران ‌کننده است و لذا باید با رعایت نکات ایمنی در این بخش، تعداد جرحی و فوتی را کاهش دهیم.
وی با تأکید بر توجه به آموزش کارگران ساختمانی، خاطر نشان کرد: شصت و دو هزار کارگر ماهر در مازندران شناسایی شده‌ اند و و نظام مهندسی آمادگی لازم را برای آموزش نیروها دارد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران یاد آور شد: هجده هزار نیروی کارگر ماهر در گذشته آموزش ‌های مختلف را فرا گرفتند و اکنون هم آماده ارائه ادامه آموزش‌ ها هستیم و امیدوار هستیم با افزایش آموزش‌ ها و توجه به ایمنی، شاهد توسعه بیش تر در جامعه باشیم.
منبع : خبرگزاری بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی مکانیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۹۷
792 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0