دیدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی با شهردار نشست هیئت مدیره در سال نود و هفت

دیدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی با شهردار و شورای شهر شهرستان طبس

 دومین نشست هیئت مدیره در سال نود و هفت به درخواست دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان طبس روز یک شنبه بیست ششم فروردین نود و هفت در محل این شهرستان با حضور مدیران دفاتر سایر نمایندگیهای سازمان برگزار شد. در آغاز ورود به شهرستان طبس، نشست مشترکی بین هیات مدیره سازمان و اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم طبس برگزار شد و در این نشست در مورد چالشهای پیش روی صنعت ساختمان و مجموعه نظام مهندسی و مدیریت شهری صحبت شد و طرفین در مورد زمینه های تعامل و همکاریهای بیش تر بحث و بررسی کردند.

کد خبر: 970127003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ - ۹:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی، دومین نشست هیئت مدیره در سال نود و هفت به درخواست دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان طبس روز یک شنبه بیست ششم فروردین نود و هفت در محل این شهرستان با حضور مدیران دفاتر سایر نمایندگیهای سازمان برگزار شد. در آغاز ورود به شهرستان طبس، نشست مشترکی بین هیات مدیره سازمان و اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم طبس برگزار شد و در این نشست در مورد چالشهای پیش روی صنعت ساختمان و مجموعه نظام مهندسی و مدیریت شهری صحبت شد و طرفین در مورد زمینه های تعامل و همکاریهای بیش تر بحث و بررسی کردند.

دیدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی با شهردار

دیدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی با شهردار

اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی با شهردار و شورای شهر شهرستان طبس دیدار کردند.

سپس نشست هیات مدیره با حضور مدیران نمایندگیهای سرایان، فردوس، بشرویه و اعضای هیات رئیسه شهرستان طبس برگزار شد. در این نشست در ابتدا به بررسی ابلاغیه ها و شیوه نامه های واصل شده وزیر محترم راه و شهرسازی در چند وقت اخیر پرداخته شد و توکلی گزارشی از نتایج نشست های شورای مرکزی و کمیسیون روسا در این مورد را در اختیار حاضرین قرار دادند و در این مورد هم فکری و تبادل نظر شد. در ادامه بحث تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و هفت بود که با اکثریت آرا با افزایش این تعرفه به میزان ده درصد موافقت شد.

دیدار اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی با شهردار

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث نحوه مدیریت دفاتر نمایندگی و تعیین شرح وظایف و حق الزحمه مدیر دفتر و حق جلسات دفاتر نمایندگی بود که طبق نظام نامه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی شرح وظایف بررسی و جمع بندی شد. در مورد حقوق مدیر دفاتر و حق جلسات نیز مقرر شد تا آخر هفته پیشنهادات دفاتر نمایندگی به هیات مدیره واصل و جمع بندی صورت گیرد.

منبع :سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۷
792 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0