برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان ریاست هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن فارس تاکید کرد:

برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس

ریاست هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن فارس نتایج نهایی انتخابات نظام مهندسی معدن فارس را اعلام و اعضای هیئت مدیره آن را معرفی کرد.

کد خبر: 961212001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ - ۷:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن فارس نتایج نهایی انتخابات نظام مهندسی معدن فارس را اعلام و اعضای هیئت مدیره آن را معرفی کرد.

برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان

برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان

‌انتخابات ششمین دوره  هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن فارس برگزار شد.

انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن فارس،‌صبح روز پنج شنبه  دهم اسفند در محل ساختمان شهید امین زاده، سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس واقع در بلوار چهل مقام در حضور ناظران وزارت صنعت،معدن و تجارت برگزار گردید.
رضا افشاری، ریاست هیئت اجرایی انتخابات نتایج نهایی این انتخابات را اعلام و اعضای هیئت مدیره آن را معرفی کرد.
وی با تاکید بر این که تعداد واجدین شرایط شرکت درانتخابات این دوره هشتصد و چهل نفر بودند، سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس ۲ هزار و ششصد  نفر عضو دارد که شامل هشتصد و سی نفر در رشته مهندسی معدن ۱۵۷۱ نفر در رشته زمین‌شناسی صد و نود و هفت نفر در رشته نقشه‌ برداری چهل و چهار نفر در رشته متالورژی و بیست و یک نفر در سایر رشته‌های مرتبط هستند.
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن فارس سیصد و پنجاه و دو نفر از اعضای فعال که دارای حق رأی بودند با ارائه کارت عضويت معتبر با حضور در محل رأی گیری، کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کردند.
ریاست هیات اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس با اشاره به مشارکت چهل و دو درصدی واجدین شرایط افزود :  فرآیند ثبت نام از واجدین شرایط و داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن فارس طبق دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به کلیه ی اعضا  از طریق سایت سازمان، رسانه ها و سایر شبکه های مجازی  اطلاع رسانی و اعلام شده بود.

برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان

وی اظهار داشت: تعداد یازده نفر در رشته معدن چهار  نفر در رشته زمین شناسی، سه نفردر رشته متالوژی و سه نفر در رشته نقشه برداری کاندیدای عضویت در هیئت مدیره این سازمان بودند که بعد از شمارش آرا در حضور دستگاه  نظارت برانتخابات در رشته معدن پژمان نامدارخانی با صد و هفتاد و نه رای و محمد حسین شرافت با صد رای، در رشته زمین شناسی محمد کاظم پورخواجه با صد و سی و هشت رای، در رشته متالورژی مجید اسماعیل گوهری با دویست و شانزده رای و در رشته نقشه برداری مهدی تقیه با دویست و بیشت و هشت رای بعنوان اعضا اصلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان فارس محمد مهدی تحویلی  و علی رضا جوکاری شاسلطنه بعنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره برای مدت سه سال انتخاب شدند.
وی، ضمن یادآوری این که  داوطلبان در این انتخابات ملزم به داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مرتبط  وداشتن پروانه اشتغال حداقل  پایه سه بودند، ادامه داد : مدت زمان قبولی شکایات مربوط به انتخابات بمدت پنج روز بعد از زمان انتخابات خواهد بود.
وی با اشاره بفعالیت سازمان مذکور، خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی استان فارس از سال هشتاد و یک طبق قانون معادن در این استان تأسیس شد و هم اکنون بالغ بر دو هزار و ششصد  نفر از مهندسان در رشته های معدن، زمین شناسی، نقشه برداری و متالورژی بعضویت این سازمان درآمده اند.
وی در خاتمه یاد آور شد : مهم ترین اهداف و وظایف سازمان نظام مهندسی معدن فارس  می توان به تنسیق امور مربوط به مشاغل و حرفه های فنی مهندسی در فعالیتهای معدنی، ترویج اصول فنی و مهندسی معدن در فعالیتهای معدنی، ارتقا کیفیت خدمات مهندسی و نظارت برحسن اجرای خدمات، وضع مقررات بمنظور اطمینان از رعایت اصول ایمنی، بهداشت، بهره دهی مناسب، حفظ محیط زیست، صرفه اقتصادی و نظارت بر اجرای آن و فراهم ساختن زمینه همکاری بین وزارت صنعت، معدن وتجارت و تشکل های مهندسی، حرفه ای و صنفی در بخش معدن اشاره کرد.

منبع : پیام خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۹۶
2166 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0