برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان مطرح کرد:

برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان

 فرهاد دلق پوش با اشاره به این که انتخابات هیئت مدیره این سازمان همزمان با کل کشور در رشت برگزار خواهد شد، بیان داشت: فرآیند ثبت نام از واجدین شرایط و داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان طبق دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به کلیه اعضا اعلام شده است.

کد خبر: 961209003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶ - ۸:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، فرهاد دلق پوش با اشاره به این که انتخابات هیئت مدیره این سازمان همزمان با کل کشور در رشت برگزار خواهد شد، بیان داشت: فرآیند ثبت نام از واجدین شرایط و داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان طبق دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به کلیه اعضا اعلام شده است.

برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان

برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام  مهندسی معدن استان گیلان برگزار میگردد

انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن با حضور قریب به دویست نفر از فعالان این عرصه در رشت برگزار می گردد.
دلق پوش ادامه داد: از جمع اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان هشت نفر داوطلب در رشته مهندسی معدن، ۳ نفر در رشته زمین شناسی و ۳ نفر در رشته نقشه برداری اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: در این انتخابات که ۵ نفر شامل یک نفر مهندس زمین شناس، ۲ نفر مهندس معدن، ۱ نفر مهندس متالورژی و ۱ نفر نقشه بردار بعنوان هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان تعیین میشوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با عنوان این که در گیلان داوطلب رشته متالورژی وجود ندارد، تصریح کرد: طبق این اساس داوطلبی که در سایر رشته های اصلی بیش ترین آرا را کسب کرده باشد بعنوان عضو پنجم هیئت مدیره انتخاب میشود.
وی ادامه داد: در این انتخابات ۲ نفر شامل یک مهندس زمین شناس و یک مهندس معدن نیز بعنوان علی البدل در هیئت مدیره تعیین میشوند و به مدت سه سال به عنوان اعضای هیات مدیره فعالیت مینمایند.
ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین با بیان این که داوطلبان در این انتخابات ملزم به داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مربوطه و نیز پروانه اشتغال حداقل پایه ۳ هستند، اظهار داشت: بعد از اتمام رأی گیری و شمارش آرا با تائیدیه نهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور اسامی عضوهای هیئت مدیره بطور رسمی از طریق رسانه ها منعکس خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی معدن از سال هشتاد در استان تاسیس شد و در حال حاضر بیش از هزار نفر از مهندسان رشته های معدن، زمین شناسی، نقشه برداری و متالورژی بعضویت این نظام درآمده اند.
متولی بخش صنعت، معدن و تجارت گیلان در خاتمه با ارائه آماری از میزان معادن فعال استان، یاد اور شد: صد و دوازده معدن فعال و نیمه فعال در استان در حال فعالیت می باشند که اشتغال بیش از هزار نفری را در خودی جای داده است.
قابل ذکراست این انتخابات روز ۵ شنبه دهم اسفند از ساعت نه صبح لغایت شانزده بعد از ظهر در ساختمان شماره سه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان واقع در کمربندی شهید بهشتی روبروی سازمان تعزیرات حکومتی گیلان برگزار می گردد.

منبع : دیار میرزا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۶
1640 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0