برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  عضو هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران گفت:

رسالت مهندسان حفاظت از حقوق مردم است

جلال نوراله زاده عضو هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و ریاست کانون مهندسین بابل در آئین گرامیداشت روز مهندس کانون بابل که با حضور ریاست و اعضای شورای شهر بابل ، عضوهای هیأت رئیسه و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، مدیران استانی و شهری و عضوهای کانون مهندسین بابل در دانشگاه فنی و مهندسی نوشیروانی برگزار گردید، ضمن تبریک روز مهندس و زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصرالدین طوسی، از همراهی عضوها در اجرای برنامه های کانون تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: 961208022 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۶:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، جلال نوراله زاده عضو هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و ریاست کانون مهندسین بابل در آئین گرامیداشت روز مهندس کانون بابل که با حضور ریاست و اعضای شورای شهر بابل ، عضوهای هیأت رئیسه و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، مدیران استانی و شهری و عضوهای کانون مهندسین بابل در دانشگاه فنی و مهندسی نوشیروانی برگزار گردید، ضمن تبریک روز مهندس و زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصرالدین طوسی، از همراهی عضوها در اجرای برنامه های کانون تشکر و قدردانی کرد.

رسالت مهندسان حفاظت از حقوق مردم است

رسالت مهندسان حفاظت از حقوق مردم است

رسالت مهندسان حفاظت  از حقوق مردم است

رئیس کانون مهندسین بابل گفت: همکاران کانون مهندسین بابل سی و دو بهار را به خود دیده است و آن طفلی که در سال شصت و چهار متولد شد، در حال حاضر در دوران بزرگسالی و باتجربگی گذران عمر میکند. در طول این سال ها پستی و بلندی زیادی به خود دیده و گذر زمان تجربیات ارزنده ای برآن اضافه کرده است.
نوراله زاده اظهار داشت: بدون شک ادامه مسیر کانون و حیات آن به همکاری ، همدلی و همراهی بیش از گذشته مهندسین بستگی دارد. همه تلاش بنده و همکارانم در دوران خدمتگزاری بر این بوده که بهترین امکانات و برنامه های فرهنگی، رفاهی، آموزشی و اجتماعی را برای عضوها فراهم کنیم.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با عنوان این که رسالت مهندسان صیانت از حقوق مردم است، خاطر نشان کرد: حفظ حقوق مردم و بهره برداران مرهون ارتقاء کیفی ساخت و سازها و رعایت مقررات ملی ساختمان و قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است.

رسالت مهندسان حفاظت از حقوق مردم است

عضو هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران یاد آور شد: هیأت مدیره سازمان رویکرد ویژه ای در ارائه خدمات مهندسی واقعی و کیفی سازی ساخت و سازها دارد و برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی مهارت محور و کنترل و نظارت از پروژه های سطح استان و فرهنگسازی در حوزه مباحث مقررات ملی ساختمان، از اقدامات سازمان در این راستا بوده است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
683 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0