نظارت یازده هزار مهندس بر نحوه احداث بناها در استان اردبیل ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد:

نظارت یازده هزار مهندس بر نحوه احداث بناها در استان اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل عنوان کرد: بالغ بر یازده هزار مهندس عضو این سازمان بر نحوه ساخت بناهای مرکز و مناطق مختلف این استان نظارت مستمر دارند.

کد خبر: 961208017 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۴:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل عنوان کرد: بالغ بر یازده هزار مهندس عضو این سازمان بر نحوه ساخت بناهای مرکز و مناطق مختلف این استان نظارت مستمر دارند.

نظارت یازده هزار مهندس بر نحوه احداث بناها در استان اردبیل

نظارت یازده هزار مهندس بر نحوه احداث بناها در استان اردبیل

یازده هزار مهندس بر نحوه احداث بناها در  استان اردبیل نظارت میکنند

اردشیر آرش روز ۳ شنبه در مراسم گرامیداشت روز مهندس در خلخال، گفت: این مهندسان از شروع فعالیت سازمان نظام مهندسی استان در تخصصهای مختلف عمران ، معماری ، برق و مکانیک در این سازمان عضویت یافته و بر نحوه ساخت ، اجرا و تکمیل بناهای ساخته شده نظارت میکنند.
آرش ادامه داد: با افزایش روز افزون نظارت بر اجرای طرحهای عمرانی و ساختمانهای در حال ساخت، میزان استحکام بناهای تازه ساخته و نظارت شده توسط مهندسان در این استان به مراتب افزایش یافته و ضریب آسیب بناهای جدید در مقابل انواع بلایای طبیعی از جمله زمین لرزه کاهش یافته است.
وی افزود: علاوه بر مرکز استان هفت دفتر نمایندگی این سازمان در شهرستانهای مختلف استان بر نحوه اجرای سازه های ، بناها و ساختمانهای جدید نظارت دارند که در بین این نمایندگیها، نمایندگی دفتر خلخال پر تلاش تر از بقیه بوده و عملکرد مطلوبی در نظارت کیفی بر اجرای طرحهای عمرانی و ساخت و سازهای منطقه دارد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل هم چنین به ارتقای سطح خدمات رفاهی ارائه شده از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان به اعضا اشاره کرد و گفت: مهندسان عضو این سازمان در استان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان برای ثبت نام و استفاده از امکانات رایگان یک هتل مجهز در مشهد از بیست و پنجم اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی بهره مند گردند.
آرش ادامه داد: قصد داریم خدمات رفاهی ارائه شده به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل را علاوه بر شهر مقدس مشهد با بستن قرار داد با سایر هتلهای واقع در شهرستانهای گردشگری کشور از جمله استانهای مازندران و گیلان گسترش دهیم.

نظارت یازده هزار مهندس بر نحوه احداث بناها در استان اردبیل

داود بحری، ریاست دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان اردبیل در شهرستان خلخال هم در این مراسم از عضویت پانصد و بیست مهندس در این دفتر خبرداد و اظهار داشت: امسال هفتاد نفر به جمع چهارصد و پنجاه مهندس عضو این دفتر اضافه شدند.
بحری عنوان کرد: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال امسال بر نحوه اجرای صد و هجده ساختمان جدید در منطقه نظارت داشته اند.
فرماندار خلخال هم بر ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی در افزایش استحکام بناها و نظارت مستمر مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان خلخال بر نحوه اجرای طرحهای عمرانی بخش دولتی و غیردولتی تاکید کرد.
فریدون بابایی گفت: هرگونه نظارت بر نحوه ساخت و سازهای منطقه ضمن افزایش استحکام بناها در مقابل بلایای طبیعی مانع از اتلاف وقت و سرمایه مردم خواهد شد.
در این آئین از اعضای هیاتهای اجرایی عضو دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان اردبیل در خلخال تجلیل شد.
استان اردبیل جزو ده استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی بشمار میرود و هر از گاهی بروز حادثه هایی همچون زلزله، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه ، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارتها و تلفات بسیاری بر جای میگذارد.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
834 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0