نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی بیان داشت:

تشریح جزئیات جلسه اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی

شهرام کوسه غراوی، با اشاره به جزییات جلسه اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با آخوندی، عنوان کرد: در این جلسه رئوس اختلافات اعم از دستورالعملها و آیین نامه ها مرور و با حضور اعضا ابعاد مختلف آن مورد بررسی واقع شد.

کد خبر: 961208008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، شهرام کوسه غراوی، با اشاره به جزییات جلسه اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با آخوندی، عنوان کرد: در این جلسه رئوس اختلافات اعم از دستورالعملها و آیین نامه ها مرور و با حضور اعضا ابعاد مختلف آن مورد بررسی واقع شد.

تشریح جزئیات جلسه اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی

تشریح جزئیات جلسه اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی

تشریح جزئیات جلسه اعضای  سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی

وی با اشاره به این که اعضای سازمان نظام مهندسی گلایه مندی خود از تصمیمات اخیر وزیر را بیان کردند، اظهار داشت: متاسفانه وزیر راه و شهرسازی در این نشست بدون توجه به دغدغه های مهندسان به تصمیمات خود پافشاری داشت.
لزوم تعامل وزارت راه و سازمان نظام مهندسی
وی با اشاره به این که باید مسیر پیش روی وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی به سمت و سوی تعامل مشترک هدایت شود، تصریح کرد: در راستای تحقق این مهم پیشنهاد تشکیل کمیته ای متشکل از اعضای این سازمان و نماینده هایی از وزارت راه و شهرسازی مطرح گردید تا اختلافات و تعارضات ایجاد شده در این کمیته تخصصی پیگیری و بررسی گردد.
نماینده مردم مینودشت، کلاله و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که آیین نامه وزیر راه در مورد حذف کسر پنج درصد درآمد مهندسان، ادامه داد: در صورت اجرایی شدن این مصوبه بیش از سه هزار کارمند سازمان نظام مهندسی یا باید اخراج شده یا بیکار بمانند.
کوسه غراوی با اشاره به این که تا به حال پانزده نشست مستمر در مورد اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: براساس وعده دولت مقرر شده بود این لایحه ظرف یک ماه به مجلس ارایه گردد که این موضوع تا به حال بعد از گذشت یک سال محقق نشده و بطور حتم نمایندگان وارد بررسی طرح خواهند شد.

تشریح جزئیات جلسه اعضای سازمان نظام مهندسی کشور با وزیر راه و شهرسازی

وی تصریح کرد: متاسفانه دستورالعمل ها و آیین نامه های مطرح شده از طرف وزارت راه و شهرسازی هیچگونه تعامل و هماهنگی با سازمان نظام مهندسی نداشته که این خود عامل ایجاد اختلاف شده است.
این نماینده مردم در مجلس دهم یاد آور شد: با توجه به این که سازمان نظام مهندسی بعنوان یک ان جی او منشا اثرات بسیاری بوده انتظار ما اینست که بدون مانع تراشی مسئولان بکار خود ادامه دهد.

منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
771 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0