عضویت شانزده هزار و پانصد نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی بیان کرد:

عضویت شانزده هزار و پانصد نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی

 هاشم زاده، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی در آئین گرامیداشت روز مهندس با تشریح فعالیت‌ های این سازمان ادامه داد: بیش ترین بار آموزشی مهندسین استان در جهت ارتقاء کیفیت بعهده این سازمان است.

کد خبر: 961208004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۷:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، هاشم زاده، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی در آئین گرامیداشت روز مهندس با تشریح فعالیت‌ های این سازمان ادامه داد: بیش ترین بار آموزشی مهندسین استان در جهت ارتقاء کیفیت بعهده این سازمان است.

عضویت شانزده هزار و پانصد نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

عضویت شانزده هزار و پانصد نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

عضویت شانزده هزار و پانصد نفر  در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی

هاشم زاده افزود: در زمین لرزه اخیر کرمانشاه سازمان جزء نهادهایی بود که بیش ترین کمکهای نقدی و غیرنقدی را برای زلزله ‌زدگان فرستاده و ۴ سمینار نیز در رابطه با این موضوع برگزار نموده است.
وی افزود: حمایت حقوقی از اعضای سازمان و تشکیل مرکز داوری نظام مهندسی از اقدامات عمده این سازمان است.
رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی با اشاره به این که ۱۶ دفتر نمایندگی مهندسین در سطح استان وجود دارد تصریح کرد: ۱۶ هزارو پانصد نفر نیز عضو سازمان نظام مهندسی استان هستند.
کهوریان، معاونت عمرانی استاندار آذربایجانغربی هم در این آئین ضمن قدردانی از مشارکت مهندسان در توسعه استان بیان داشت: نیاز امروز جامعه محدود به ساخت نیست و باید در حوزه تحقیق و توسعه، طراحی، تولید و مدیریت سیستم هم تلاش مهندسان را مشاهده کنیم.
کهوریان، ارتقاء دانش فنی و تخصصی، مسئولیت شناسی و اخلاق مداری را از اصول دست یابی به دستاوردها در عرصه های مختلف و پاسخ به نیاز امروز جامعه عنوان کرد.

عضویت شانزده هزار و پانصد نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مبارک قدم، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجانغربی هم در این آئین هویت در کار مهندسی، لزوم کار مهندسی و اخلاق مداری را از مهم ترین مباحث حوزه شهرسازی ذکر کرد و گفت: در کشور باید بحث هویت در کار به گفتمان عمومی صاحب نظران تبدیل گردد.سید هادی بهادری و روح الله حضرت پور نماینده های مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم از دیگر سخنرانان این آئین بودند.
دراین آئین از مهندسان نمونه استان نیز تجلیل شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
915 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0