لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است

ماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی در هیات دولت تصویب و برای بررسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده است.

کد خبر: 961207007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ اسفند ۹۶ - ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی در هیات دولت تصویب و برای بررسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده است.

لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است

لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است

لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی  توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است

علی اکبر کریمی یک شنبه شب در آئین گرامیداشت روز مهندس در اراک، گفت: موضوع فعالیت مهندسان عمدتا در زمینه های ساختمان سازی است، ولی بمعنای عام در صنعت راه سازی و فعالیتهای مختلفی که در عرصه فناوری جریان دارد نقش آفرین هستند و در استان مرکزی ۶ هزار مهندس این نقش بی بدیل را بعهده دارند.
کریمی ادامه داد: تمدن بشری بر اساس علم و دانش شکل میگیرد و تبلور بیرونی و خارجی تمدن بشری در بناها و سازه های فیزیکی که ساخته میشود خود را نمایان میسازد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در هر کشوری هرچه عظمت و زیبایی و استحکام در بناها مشاهده گردد نماد قدرت و شکوه و عظمت تمدن آن کشور و در گرو تلاش مهندسان است.
کریمی تصریح کرد: دستاوردهای بزرگ در این عرصه از سال هفتاد و چهار که سازمان نظام مهندسی شکل گرفت و مهندسین در این ساختار منسجم و دارای یک تشکل صنفی منضبط با تعریف و وظایف قانونی شدند، درگرو تلاش مهندسان است، ما باید در مقابل بلاهای طبیعی ساختمانهای مقاوم داشته باشیم و رفاه و آسایش را به مردم تقدیم کنیم.

لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است

وی خاطر نشان ساخت: هم اینک لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس در حال رسیدگی است و حل دغدغه و مشکلات مهندسان دنبال میشود، هم چنین این آمادگی وجود دارد که متن لایحه برای مهندسین قرائت و از پیشنهادات و انتقادهای مهندسان بصورت کتبی بهره گرفته شود.
کریمی افزود: امید است با اثرگذاری اقدامات انجام شده در راستای رسیدگی به مشکلات مهندسان، اصلاحیه متناسب با خواسته های صنف و جامعه نظام مهندسی که قطعا منطبق با مصلحت ملت و عموم مردم است را مشاهده کنیم و این اصلاحیه مسیر جدیدی را برای ادامه فعالیت جامعه مهندسان کشور فراهم کند.

منبع : خبرگزار مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۶
739 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0