صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام مهندسی درهمدان ریاست دانشگاه صنعتی همدان بیان کرد:

صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام مهندسی درهمدان

ریاست دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام مهندسی در همدان بیان کرد: بیش از سه هزار مهندس فاقد پروانه نظام مهندسی در همدان وجود دارد.

کد خبر: 961206035 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۴:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام مهندسی در همدان بیان کرد: بیش از سه هزار مهندس فاقد پروانه نظام مهندسی در همدان وجود دارد.

صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام مهندسی درهمدان

صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام مهندسی درهمدان

صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام  مهندسی درهمدان

محمود نیلی، ریاست دانشگاه صنعتی همدان با عنوان این که مهندسان با نگاه به جامعه سخن می‌ گویند و از ابتدایی ورود به دانشگاه خود را وقف جامعه می ‌کنند، افزود: صنعتگر و صاحب حرفه اگر امری برایش جالب توجه نباشد وارد تعامل نمی‌ شود اما خوشبختانه این تعامل بین دانشگاه و صنعتگران شکل گرفته است.
نیلی با اشاره به این که خوشبختانه صاحبان صنعت به فکر وارد کردن دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی به واحدهای خود هستند، ادامه داد: دانشگاه و صنعت با هم عجین هستند و دانشگاهی که آغوش خود را به روی صنعت باز می‌ کند آمیختگی دانشگاه و صنعت ایجاد می‌ شود.
وی با عنوان این که تمایلات خانواده‌ها بر اینست تا فرزندان خود را به رشته پزشکی هدایت کنند، تصریح کرد: تمام مشکلاتی که هم اکنون با آن روبرو هستیم از جمله مسائل محیط زیست، تلفات مختلف در صحنه ‌های مختلف، ریزگردها، کم آبی و غیره با مهندسی رفع می‌ شود و اگر سطح مهندسی را پایین آوریم سطح جامعه به پایین کشیده می‌ شود.
وی با تاکید بر این که سال گذشته در همدان هشتصد و نود و یک هزار و هفتصد متر مربع ساختمان احداث شده است، اظهار داشت: اکنون چهارصد هزار مهندس دارای پروانه اشتغال در کشور داریم که سهم استان همدان هشت هزار و هشتاد نفر است .

صدور بیش از هشت هزار پروانه نظام مهندسی درهمدان

رئیس دانشگاه صنعتی همدان تاکید کرد: از این تعداد چهار هزار و چهارصد و سی و یک نفر دارای پروانه و بیش از سه هزار نفر بدون پروانه هستند.
وی گفت: هر مهندس در همدان در سال هشتصد هزار تومان درآمد داشته و این امر نگاه به اشتغال سنتی است که اگر مهندسی به تکنولوژیهای پیشرفته حوزه مدیریتی سوق نیابد در سال های آینده وضعیت مهندسان بدتر می‌ شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
716 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0