سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر هزار و سیصد نفر عضو دارد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر بیان کرد:

سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر هزار و سیصد نفر عضو دارد

حیدر شهنازیان در بازدید فرماندار و نماینده مردم اهر و هریس از سازمان نظام مهندسی ساختمان اهر بمناسبت روز مهندس با اشاره به این که نظات بر ساخت و سازها شهرستانهای ورزقان، هوراند، کلیبر، خداآفرین و بخشهای خاروانا و آبش احمد از وظایف نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر است، عنوان کرد: نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر به مرکزیت به تمامی امور مهندسی در این شهرستانها و بخشها نظارت میکند.

کد خبر: 961206004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۷:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حیدر شهنازیان در بازدید فرماندار و نماینده مردم اهر و هریس از سازمان نظام مهندسی ساختمان اهر بمناسبت روز مهندس با اشاره به این که نظات بر ساخت و سازها شهرستانهای ورزقان، هوراند، کلیبر، خداآفرین و بخشهای خاروانا و آبش احمد از وظایف نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر است، عنوان کرد: نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر به مرکزیت به تمامی امور مهندسی در این شهرستانها و بخشها نظارت میکند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر هزار و سیصد نفر عضو دارد

سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر هزار و سیصد نفر عضو دارد

سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان  اهر هزار و سیصد نفر عضو دارد

شهنازیان افزود: تمامی هزینه های نظارتی در منطقه مستقیماً به حساب نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر واریز و پس از این که پنج درصد مبلغ به نظام مهندسی اختصاص می یابد و مابقی در بین شانزده مهندس تقسیم می گردد.
وی گفت: بعضاً چنین در جامعه القاء می گردد که نظام مهندسی پول اضافی میگیرد ولی برای متر هر نقشه بیست و دو هزار تومان پول گرفته میشود که با احتساب نظام مهندسی این پول به هفده قسمت تقسیم می گردد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر هزار و سیصد نفر عضو و سیصد مهندس پروانه دار دارد، تصریح کرد: به علت رکود در بازار مسکن سال جاری تنها چهل هزار متر نقشه برای صد و سی و هشت ساختمان توسط مهندسان اهری امضاء شده البته این تعداد ساخت و ساز طی سال جاری در شهری هم چون اهر خیلی کم است بطوریکه برای هر مندس حتی نصف ساختمان هم نمیرسد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر هزار و سیصد نفر عضو دارد

شهنازیان خاطر نشان ساخت: با وضع موجود سر جمع درآمد مهندسان اهری طی سال جاری نزدیک به صفر است.
وی با اشاره به این که نظام مهندسی در قبال ساختمانهایی که بر ساخت آن نظارت نداشته مسئولیتی ندارد، افزود: در صورتیکه ما بر ساختمان نظارت میکنیم و مالک تخلفاتی در ساختمان انجام داده در این زمینه نظام مهندسی برای ساختمان مذکور پایانکار صادر نمیکند.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
2112 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0