مهندسین سفیران دانش و تخصص در میان مردم هستند ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان بیان داشت:

مهندسین سفیران دانش و تخصص در میان مردم هستند

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان بمناسبت فرا رسیدن پنجم اسفندماه، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، ضمن تبریک روز مهندسی بجامعه مهندسی استان گیلان این قشر را از اساسی ترین ارکان تحقق توسعه پایدار و دست یابی به حقوق شهروندی دانست و بیان کرد: امروز ما مهندسان، بیش از هر زمان دیگر نیازمند ‏مطالعه شخصیت این چهره های برجسته علمی و تاریخی هستیم که اخلاق‎‎محوری بهمراه آموزه هایشان در علوم و فنون عصر خویش، آنها را متمایز و بی بدیل ساخته است.

کد خبر: 961205005 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۹۶ - ۱۱:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عبدالرضا قاسمیان، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان بمناسبت فرا رسیدن پنجم اسفندماه، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، ضمن تبریک روز مهندسی بجامعه مهندسی استان گیلان این قشر را از اساسی ترین ارکان تحقق توسعه پایدار و دست یابی به حقوق شهروندی دانست و بیان کرد: امروز ما مهندسان، بیش از هر زمان دیگر نیازمند ‏مطالعه شخصیت این چهره های برجسته علمی و تاریخی هستیم که اخلاق‎‎محوری بهمراه آموزه هایشان در علوم و فنون عصر خویش، آنها را متمایز و بی بدیل ساخته است.

مهندسین سفیران دانش و تخصص در میان مردم هستند

مهندسین سفیران دانش و تخصص در میان مردم هستند

مهندسین سفیران دانش و تخصص  در میان مردم هستند

مهندسان بعنوان سرمایه های تخصصی کشور، قادر هستند با بهره مندی از قدرت تحلیل، استدلال و تعامل در عرصه‌های علمی، جامعه را در نیل به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.
وی، با تاکید بر این که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان بیش از بیست و یک هزار عضو در رشته های ۷ گانه (عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک) دارد، بر بهره گیری از این ظرفیت عظیم بومی در استان گیلان تاکید کرد و گفت: جلب مشارکت مهندسان و متخصصین خلاق و تلاش گر استان و هم چنین حمایت از آنها، جزو مهم ترین راهکارها برای حفظ حقوق شهروندی و دست یابی به توسعه همه جانبه و پایدار خواهد بود.
قاسمیان ضمن اشاره به جایگاه مهم و موثر بزرگ ترین سازمان مردم نهاد کشور مطرح کرد: مهندسی در طول تاریخ، زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است و مهندسان با به کارگیری از دانش مهندسی و فن آوریهای نوین و اجرای صحیح مقررات ملی و رعایت استانداردها، در جهت ارتقای کیفی صنعت ساختمان و حفظ سرمایه های ملی، تلاش کرده اند تا در راستای رشد و اعتلای جامعه قدم بردارند.

مهندسین سفیران دانش و تخصص در میان مردم هستند

وی اظهار داشت: ایران امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند دانش و اندیشه سرشار از ایده مهندسین میباشد. مهندسین سفیران دانش و تخصص در میان مردم هستند. لذا لازم است هم دل و هم زبان با مشارکت و عزم جدی، اهداف کلان این سازمان را تحقق بخشیده و در حفظ منافع و حقوق بهره برداران قدم های اساسی بردارند.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان در خاتمه به نمایندگی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، ضمن تبریک این روز بمهندسین کشور بویژه جامعه مهندسی استان گیلان، خواستار تعالی و پیشرفت جایگاه مهندسان شد و از درگاه خداوند منان برایشان آرزوی بهروزی و سربلندی کرد.

منبع : دیار میرزا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۶
1001 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0