شناخت راهبردهای بومی ‌سازی و مسیر توسعه BIM در کشور مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان

شناخت راهبردهای بومی ‌سازی و مسیر توسعه BIM در کشور

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در پیامی بیان داشت: امید است در این رویداد مهم با تلاش کارشناسان و علاقه مندان این حوزه، دستاوردهای ارزشمندی در شناخت راهبردهای بومی سازی و مسیر توسعه BIM در کشور حاصل آید.

کد خبر: 961204007 تاریخ انتشار: جمعه ۴ اسفند ۹۶ - ۸:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز_ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در پیامی بیان داشت: امید است در این رویداد مهم با تلاش کارشناسان و علاقه مندان این حوزه، دستاوردهای ارزشمندی در شناخت راهبردهای بومی سازی و مسیر توسعه BIM در کشور حاصل آید.

شناخت راهبردهای بومی ‌سازی و مسیر توسعه BIM در کشور

شناخت راهبردهای بومی ‌سازی و مسیر توسعه BIM در کشور

شناخت راهبردهای بومی ‌ سازی و مسیر توسعه BIM در کشور

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بمناسبت برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساختمان که هفتم و هشتم اسفندماه در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار میگردد، پیامی به شرح زیر عنوان داشت:
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بعنوان قطل اصلی قانون گذار در استانداردسازی صنعت ساختمان، همواره رویکردی متمایز در کاربرد فناوری‌ های نوین ساخت و ساز داشته است. مدل سازی اطلاعات ساختمان BIM از الگوهای توسعه راهبردی صنعت ساختمان بر پایه فناوری اطلاعات در جهان میباشد که دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بمنظور کاربست این فناوری در کشور، تمهیدات ویژه ای فراهم آورده است.

شناخت راهبردهای بومی ‌سازی و مسیر توسعه BIM در کشور

برگزاری نشست های معرفی و هم اندیشی در مورد این فناوری با حضور مدیرات مرتبط دولتی، دانشگاهیان و صنعتگران، ایجاد اتاق فکر در زمینه راهکارهای پیاده سازی و توسعه BIM در کشور با کمک علاقمندان و کشورهای پیشرو در این فناوری، پژوهش در راستای تهیه چشم انداز و سند استراتژیک BIM و نیز حمایت از گردهمایی ها و کنفرانسهای داخلی با رویکرد BIM علی الخصوص نخستین کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساختمان که میتواند سنگ بنای مستحکمی در ایجاد فناوری BIM در صنعت ساخت و ساز کشور باشد از جمله برنامه‌ هایی است که تا به حال مدنظر قرار گرفته است. امید است در این رویداد مهم با تلاش کارشناسان و علاقه مندان این حوزه، دستاوردهای ارزشمندی در شناخت راهبردهای بومی سازی و مسیر توسعه BIM در کشور حاصل آید.

منبع : دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی مکانیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۶
625 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0