گشایش هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

گشایش هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات آب و فاضلاب در اردبیل گشایش یافت.

کد خبر: 961204004 تاریخ انتشار: جمعه ۴ اسفند ۹۶ - ۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات آب و فاضلاب در اردبیل گشایش یافت.

گشایش هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل

گشایش هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل

گشایش هشتمین نمایشگاه  صنعت ساختمان در اردبیل

در این نمایشگاه که با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل و در محل نمایشگاه‌ های دائمی گشایش یافت شرکت‌ های داخلی و نمایندگی برخی شرکت ‌های خارجی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه صنعت ساختمان به نمایش گذاشتند.
هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل گشایش یافت
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در این آئین، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه ‌هایی در حوزه صنعت مسکن یکی از مولفه ‌های مناسب برای آشنایی هم وطنان با آخرین دستاوردهای علمی، تخصصی و تولیدی در صنعت ساختمان است.
اردشیر آرش از صنعت مسکن بعنوان یکی از مولفه ‌های رشد اقتصادی کشور یاد و عنوان کرد: تاثیرگذارترین بخش در حوزه اشتغال و ایجاد صنایع مرتبط برای اشتغال زنجیره‌‌ای حوزه مسکن و تولید خانه برای هم وطنان است که خود می‌ تواند زمینه رشد و تعالی خوبی را در این بخش فراهم آورد.
آرش، برگزاری چنین نمایشگاه‌ هایی را در عرضه و ارائه توانمندی‌ های بی ‌بدیل شرکت ‌های تولید کننده یادآور شد و افزود: ما در این نمایشگاه‌ ها چنین توانمند‌ی‌ هایی را به رخ کشیده و زمینه معرفی آن ها را فراهم می‌ آوریم.
وی تصریح کرد: ما بصورت همه جانبه از شرکتهای بازرگانی و تولید کننده محصولات صنعت ساختمان حمایت می ‌کنیم و امیدوار هستیم فضای سالم رقابتی را در کنار تبادل دانش فنی و توانایی اقتصادی در بین شرکت‌ ها و مجموعه ‌های تولیدی در این حوزه فراهم کنیم.

گشایش هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار داشت: رویکرد ما کمک به اعتلای صنعت ساختمان است تا با کاهش هزینه‌ ها، بهبود کیفیت و رشد مثبت در حوزه مسکن و ساخت و ساز بخوبی اتفاق بیفتد.
هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات آب و فاضلاب تا ۵ اسفندماه و از ساعت پانزده الی بیست و یک شب برای بازدید هم وطنان دایر است.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی تاسیسات برقی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۶
877 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0