نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکر شفاهی بیان کرد:

اقدامات وزیر راه و شهرسازی رمق سازمان نظام مهندسی را گرفته است

شهرام کوسه غراوی با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان بجای حمایت هر روز با چالشی جدید مواجه میشود، عنوان کرد: دستورالعملهای متفاوت وزیر راه موجب شده که رمقی برای این نهاد مردمی نماند.

کد خبر: 961203015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ اسفند ۹۶ - ۵:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشورشهرام کوسه غراوی با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان بجای حمایت هر روز با چالشی جدید مواجه میشود، عنوان کرد: دستورالعملهای متفاوت وزیر راه موجب شده که رمقی برای این نهاد مردمی نماند.

اقدامات وزیر راه و شهرسازی رمق سازمان نظام مهندسی را گرفته است

اقدامات وزیر راه و شهرسازی رمق سازمان نظام مهندسی را گرفته است

اقدامات وزیر راه و شهرسازی رمق سازمان  نظام مهندسی را گرفته است

شهرام کوسه غراوی در نطق میان دستور
وی در جلسه علنی صبح امروز (پنج شنبه، سوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت به خانوادههای جان باختگان هواپیمای تهران- یاسوج بویژه خانوادههای عبدالاحد مرادی و عبدالقاسم فرهمندی که از همشهریان وی بودند در تذکری شفاهی، عنوان کرد: مسئولان برای نوسازی ناوگان هوایی به سرعت اقدام کرده و جواب قانع کننده ای در مورد حادثه اخیر داشته باشد یا حداقل مسببان امر از مردم و خانوادههای این قربانیان عذرخواهی کنند.
وی با تذکر به ریاست جمهوری، ادامه داد: آقای رئیس جمهور قول داده بودید راه آهن گرگان به کلات مشهد را هرچه سریعتر راه اندازی کنید ولی متاسفانه با گذشت سه سال هنوز هیچ اتفاقی در این رابطه صورت نگرفته است.
نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: با گذشت ۱ سال از ضرر کشاورزان گندم کار، زیتون کار و … بابت سرمازدگی و خشکسالی هیچ مبلغی از صندوق بیمه کشاورزان به آنها پرداخته نشده است و متاسفانه طلب کشاورزان بویژه گندم کاران شهرستان مینودشت پرداخت نشده است.

اقدامات وزیر راه و شهرسازی رمق سازمان نظام مهندسی را گرفته است

غراوی هم چنین با تذکر به آخوندی با عنوان این که بجای حمایت از نظام مهندسی ساختمانها هر روز چالشی برای ۴۰۰ هزار نفر ایجاد میکنید، گفت: نظام مهندسی ساختمان بزرگ ترین NGO کشور است که می بایست چابکتر و با کیفیتتر در راستای ساخت و ساز کشور سعی کند ولی آئین نامه ها و دستورالعملهای متفاوت آقای وزیر موجب شده که رمق و توان این نهاد مردمی غیر دولتی را گرفته است.
وی با تاکید بر این که چرا بجای کمک به استقلال نهادهای مردمی و ایجاد اشتغال سازمان نظام مهندسی میگذارید، تصریح کرد: ارتقاء فناوری ساخت که وظیفه وزیر راه و شهرسازی است چه سیاستهایی تبیین شده است.

منبع : خانه ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۶
671 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0