دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری در استان آذربایجان ‌شرقی انجام گردید:

برگزاری نشست کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در شهرستان مراغه

جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در شهرستان مراغه با حضور رئیس نظام ‌مهندسی و ریاست راه و شهرسازی شهرستان برگزار گردید.

کد خبر: 961130012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ - ۱۲:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی،جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در شهرستان مراغه با حضور رئیس نظام ‌مهندسی و ریاست راه و شهرسازی شهرستان برگزار گردید.

برگزاری نشست کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در شهرستان مراغه

برگزاری نشست کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در شهرستان مراغه

نشست کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی  در شهرستان مراغه برگزار شد.

نشست کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در روز شنبه مورخ بیست وهشتم بهمن ماه نود و شش با حضور رئیس سازمان نظام ‌مهندسی شهرستان، نماینده اداره نظام‌ مهندسی اداره کل راه و شهرسازی و نماینده هایی از ادارات صنعت، معدن و تجارت، استاندارد و تحقیقات صنعتی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، تعزیرات حکومتی، اتحادیه مصالح ‌فروشان، آزمایشگاه لرزه ساخت سهند مراغه، مهندسان مشاور ساختمانی ماراویا، با موضوع استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و نظارت بر بکارگیری مصالح مذکور در پروژه‌های ساختمانی در محل اداره راه و شهرسازی مراغه برگزار گردید.
محرم پور، ریاست اداره راه و شهرسازی مراغه و دبیر کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در این نشست ضمن خیرمقدم به اعضاء و تسلیت ایام فاطمیه و اشاره به روز پنجم اسفند و نامگذاری روز بزرگداشت خواجه ‌نصیرالدین طوسی به روز مهندس که در راستای تعالی اندیشه مهندسی و گسترش تفکر مهندس و توجه به نقش والا و ارزشمند جامعه مهندسان در جهت پیشرفت کشور عزیزمان انجام گرفته، گفت: امیدوارم با بهره‌ مندی از توان مهندسین بتوانیم ساخت و سازها را مبتنی بر علم و فناوری روز و در جهت خلق فضای شهری واجد هویت با تکیه بر فرهنگ و هویت معماری و شهرسازی اسلامی، ایرانی تلاش کنیم.

برگزاری نشست کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در شهرستان مراغه


محرم پور در ادامه به اهمیت و لزوم استفاده از مصالح استاندارد در ساختمان ‌سازی پرداخت.
وی با اشاره به این که هم اینک در شهرستان مراغه با تشکیل کمیته کارشناسی بازدیدهای دوره ‌ای بر کارگاه‌ های تولید مصالح وجود دارد و یکی از اولویت های این کمیته نظارت بر کیفیت و استانداردهای مصالح ساختمانی و ساختمان ‌های در حال اجراست نتیجه گزارشات بازدیدهای دوره ‌ای کمیته کارشناسی را به اعضاء قرائت کرد.
محرم پور خاطر نشان کرد: با تعامل و همفکری و همدلی اعضاء کمیته بتواند در جهت استانداردسازی مصالح در شهرستان گام های مثبتی بردارد.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۶
957 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0