گردهمایی استانی مهندسان مکانیک در آمل ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

گردهمایی استانی مهندسان مکانیک در آمل

دهمین گردهمایی استانی مهندسان مکانیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در شهرستان آمل برگزار گردید.

کد خبر: 961130011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ - ۱۲:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی،دهمین گردهمایی استانی مهندسان مکانیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در شهرستان آمل برگزار گردید.

گردهمایی استانی مهندسان مکانیک در آمل

گردهمایی استانی مهندسان مکانیک در آمل

گردهمایی استانی مهندسان  مکانیک در آمل

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، بیان کرد: دراین گردهمایی آخرین دستاوردهای جدید و به روز حوزه مکانیک ساختمان همچون انرژی، تعمیر و نگه داری، اطفای حریق و تاسیسات مکانیکی در قالب سخنرانی و کارگاه تخصصی ارائه گردید.
سیف اله علی نیا با اشاره به این که حدود پنج هزار نفر بعنوان مهندس مکانیک عضو این نظام بوده که از این تعداد حدود دو هزار نفر دارای پروانه اشتغال بکار هستند یکی از موضوعهای مهم اجتماعی کشور را بحران خشکسالی و کم آبی، و آلاینده های صنعتی و فاضلاب خانگی و شهری ذکر کرد که با همکاری مهندسین بخش مکانیک حل خواهد شد.
وی، هدف از برگزاری این گردهمایی را انتقال داده های فنی و مهندسی به روز و راههای برون رفت از این مشکلات ملی و تببین در مورد رفع آن اعلام کرد و افزود: امروزه ارائه خدمات بخشهای مختلف سازمان نظام مهندسی ساختمان با توجه به نوع و حجم فعالیتها در این حوزه از جایگاه مهمی برخوردار بوده و گردش مالی آن هم بیش از ده برابر کل اعتبارهای عمرانی سالانه این استان است.

گردهمایی استانی مهندسان مکانیک در آمل

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تاکید بر این که عمر مفید ساختمانها در مازندران به دلیل استفاده از مصالح غیراستاندارد کم است
علی نیا، بوجود حدود پنج هزار نوع تنوع محصولات ساختمانی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد، کم تر از دو هزار نوع محصول در رده استاندارد قرار دارد.
سی و سه هزار مهندس در هفت رشته تخصصی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران هستند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۶
988 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0