تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب دبیر هشتمین گردهمایی ملی برق و عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران تاکید کرد:

واکاوی دغدغه‌ های مبحث سیزدهم مقررات ملی ساختمان در گردهمایی ملی برق مازندران

احمدرضا گران در گردهمایی ملی برق ساختمان مازندران در بابلسر، بیان داشت: این گردهمایی بر پایه منافع مشترک صنعت برق، سازمان مهندسی، شرکت مخابرات و انجمن برق الکترونیک که در جهت خدمت به جامعه و متخصصان پیش بینی گردیده است.

کد خبر: 961125017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ - ۱:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، احمدرضا گران در گردهمایی ملی برق ساختمان مازندران در بابلسر، بیان داشت: این گردهمایی بر پایه منافع مشترک صنعت برق، سازمان مهندسی، شرکت مخابرات و انجمن برق الکترونیک که در جهت خدمت به جامعه و متخصصان پیش بینی گردیده است.

واکاوی دغدغه‌ های مبحث سیزدهم مقررات ملی ساختمان در گردهمایی ملی برق

واکاوی دغدغه‌ های مبحث سیزدهم مقررات ملی ساختمان در گردهمایی ملی برق

دغدغه‌ های مبحث سیزدهم مقررات  ملی ساختمان در گردهمایی ملی برق مازندران واکاوی می گردد

گران با بیان این که این در این گردهمایی بحث مهارت محوری و مهارت افزایی را پیگیری می‌ کنیم، ادامه داد: مهارت محوری و مهارت افزایی سرلوحه برنامه برگزار کنندگان این گردهمایی است و دغدغه اقتصاد مقاومتی در اجرای این گردهمایی بخوبی اجرایی گردد.
وی با بیان این که در این گردهمایی با تغییر رویکرد دانش محوری و مهارت افزایی بنا داریم نظام مسئولیت کشور در حوزه مهندسی ساختمان کشور را ارتقاء دهیم، افزود: حضور مهندسان بیست و پنج استان کشور نشان از علاقه مندی به تغییر در برگزاری گردهمایی های ملی دارد.
دبیر هشتمین گردهمایی ملی برق با بیان این که برای این گردهمایی یازده گارگاه تخصصی در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: برای وقت همکاران ارزش زیادی قائل شدیم و برای برگزاری کیفی گردهمایی مختصصان حوزه آموزش سازمان بیش از صد ساعت مباحث اساتید و شرکت‌ های فعال را مورد رسیدگی قرار دادند، تا اطلاعات مطلوب در این گردهمایی ارائه گردد.
گران با اعلام این که برگزاری نمایشگاه محتوا محور یکی از دغدغه‌های جدی این گردهمایی بوده است، تصریح کرد: غرفه ‌های نمایشگاه مرتبط با محورهای گردهمایی است و مباحث و مسائل اقتصادی چندان مطرح نبوده است.
وی با بیان این که بحث فیبر نوری و FTTH یکی مباحث جدی این گردهمایی است، گفت: همکاری مناسبی در حوزه مخابرات استان در اجرای این گردهمایی انجام شده است.

واکاوی دغدغه‌ های مبحث سیزدهم مقررات ملی ساختمان در گردهمایی ملی برق

گران با عنوان این که کارگاه سیستم هیبرید و تولید پراکنده مورد توجه شرکت کنندگان گردهمایی قرار گرفته است، گفت: این پروژه بصورت علمی و عملی در این گردهمایی مورد بررسی قرار می ‌گیرد.
وی با عنوان این که بحث مبحث سیزده یکی از چالش جدی این گردهمایی است، خاطر نشان کرد: یکی از کارگاه‌ های این گردهمایی با حضور اساتید که تدوین گر این مبحث برگزار میگردد و مباحث جدی و چالش در این گردهمایی ویرایش جدید مطرح میگردد.
دبیر هشتمین همایش ملی برق سازمان نظام مهندسی کشور در استان مازندران در خاتمه افزود: کارگاه ‌های این گردهمایی ما طبق نیاز سنجی جدید انجام شده است و آخرین دستاوردهای حوزه مهندسی برق ساختمان در این گردهمایی ارائه میگردد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۶
967 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0